*Acest material este sponsorizat

Interviu cu Angela Sîrbu, Directorul General al Holdingului AQUARELLE GROUP

Interviu cu Angela Sîrbu, Directorul General al Holdingului AQUARELLE GROUP

Acum 12 ani fosta profesoară de istorie si prezentatoare tv, Angela Sîrbu, a lansat prima revistă pentru femei din Moldova - AQUARELLE. În scurt timp publicația a câștigat popularitate, devenind ghidul lunar al tuturor femeilor moderne din Moldova.

Discutăm astăzi despre modul în care a fost ”construit„ holdingul AQUARELLE - afacere autohtonă axată prioritar pe interesele și viața femeilor din țară.

Dna. Sîrbu, cum a apărut ideea creării unei reviste pentru femei?

Din adolescență eram atrasă de reviste, răsfoiam cu regularitate ”Femeia Moldovei” și tot ce vedeam pe paginile frumos ilustrate era important pentru mine. Am încercat mai toate măștile pentru față, rețetele culinare, citeam cu sufletul la gură citatele femeilor deosebite de la noi…(râde). Erau timpuri frumoase și de pe atunci nutream dorința de a crea o revistă pentru noi, femeile din Moldova.

S-a materializat această idee mult mai târziu, eram deja proprietara unei agenții de publicitate. În septembrie 2003, când am ținut în mână prima ediție a Primei Reviste pentru Femei din Republica Moldova, am fost extrem de emoționată. A fost ca-ntr-un vis și nu-mi vine să cred că au trecut tocmai 12 ani de atunci.

Mulți îmi ziceau că Moldova nu are nevoie de o revistă glossy, că afacerea nu va supraviețui mai mult de 2 ani, deoarece nu există destule personalități și evenimente interesante despre care aș putea scrie. Dar timpul a demonstrat contrariul. An de an am cunoscut personalități notorii, am implimentat idei creative și îndrăznețe, interesele femeilor noastre au devenit mai largi și viața mondenă a capătat o nouă anvergură. Astfel, AQUARELLE a devenit parte a procesului de modernizare a societății moldovenești și asta mă bucură.

De ce ”AQUARELLE„?

Pentru că aducem culoare în viața fiecărei femei, o îndemnăm să fie mereu activă, plină de inițiativă, să fie atrăgătoare și să aibă încredere în propriile forțe. Paleta largă de culori ai revistei AQUARELLE oferă soluții pentru orice situație și recomandări din toate domeniile vieții.

În 2015 ați împliniți 12 ani de activitate, felicitări! Ce realizări aveți în palmares?

Mulțumesc! Mă mândresc cu toate proiectele inițiate, dar aș vrea să menționez că AQUARELLE a promovat tinerele talente ce ulterior, au devenit vedete. Vorbesc despre Dianna Rotaru, Olia Tira, Sun Stroke Project, Ionel Istrati, Boris Covali, Dumitru Botnaru ș.a. Noi continuăm această frumoasă tradiție prin concursurile anuale ”Fata de pe coperta AQUARELLE” și cele organizate de Aquarelle 90,7 FM. Ne bucură faptul că numărul participanților este în creștere.

Prezentatorii TV Teo Trandafir și Iurii Nicolaev, interpreții Dan Bitman, Corina Chiriac, Laima Vaikule, Vladimir Presniakov, Mihail Boiarschii, Edita Pieha au fost invitați în Moldova în exclusivitate de redacția revistei AQUARELLE. Noi am organizat unicul concert în țară al formației britanice BLUE.

Am o mie și una de motive de mândrie și mă simt împlinită știind că revista AQUARELLE are un concept bine definit, o stilistică și un mesaj pe placul cititorii săi. Timp de 12 ani AQUARELLE rămâne a fi o revistă populară și mult apreciată.

Organizați anual mai multe evenimente marca AQUARELLE ce devin tot mai originale și mai interesante. Multe dintre ele au devenit o tradiție pentru țara noastră. Cum vă reușește acest lucru?

Totul pornește de la o idee… Creativitatea este atuul tuturor angajaților AQUARELLE și la finele oricărei ședințe de lucru avem incluse în lista de task-uri proiecte noi, chiar dacă realizarea lor va fi posibilă doar în perspectivă. Suntem întotdeauna cu un pas înainte.

Tradiționalele evenimente sunt organizate atât de echipa revistei AQUARELLE, cât și de cea a postului de radio Aquarelle 90,7 FM. ”Femeia Anului”, ”Slăbim inteligent”, ”Aquarelle FM Party”, ”Parada Mireselor”, ”Cursa de Ciclism”, ”Fata de pe coperta AQUARELLE”, ”Carnavalul de Revelion”, toate îmi sunt foarte dragi, dar cel mai de amploare rămâne a fi Balul AQUARELLE.

Depunem mult efort pentru ca acest eneniment să fie original și, totodată, cu adevărat elegant și de elită.



Am urmărit cu plăcere pe micile ecrane emisiunea AISHOW, un proiect televizat inedit pentru Moldova. Ne veți surprinde în continuare cu proiecte noi?

AISHOW este un proiect de suflet al meu. Am primit o deosebită plăcere să comunic într-o atmosferă caldă, de familie, cu oameni extraordinari, renumți atât în Moldova , cât și peste hotarele ei.

În fața camerelor de luat vederi mi-am adus aminte de vremurile pe când eram prezentatoare și co-producător al emisiunii ”Business Teleshow”, la Televiziunea Națională. A fost o experiență extraordinară care mi-a înrădăcinat pasiunea pentru televiziune. În prezent, proiectul AISHOW este suspendat, dar sper să revenim pe platourile de fimlare cât de curând.

Evident, AISHOW a fost o emisiune unicat, cu totul diferită de ceea ce a cunoscut vreodată piața media din Moldova. Nu este pentru prima dată când devin pionier într-un anumit domeniu de activitate, căci mă fascinează ideile noi, interesante, și muncesc mult asupra lor.
Actualmente activitatea noastră este focusată pe alte 2 proiecte de anvergură ce vor fi lansate la începutul anului 2016.

Acum 20 de ani Dvs. ați deschis una dintre primele agenții de publicitate din țară. Ce părere aveți despre fenomenele actuale din piața mass-media și de publicitate?

Este adevărat, am descoperit pentru Moldova industria de publicitate. Am fost printre primii care au introdus în țară noțiunile de marketing, management, advertising etc. Astăzi nimănui nu mai trebuie să-i explici ce utilitate are publicitatea și de ce un anumit produs trebuie promovat. Companiile au început să creeze strategii de publicitate, apelează la agenții de publicitate, crează un brandbook.

Pe an ce trece concurența este tot mai aprigă, ceea ce înseamnă că domeniul de publicitate este în continuă dezvoltare. Piața mass-media a revoluționat în ultimii 10 ani, au apărut noi posturi de televiziune, site-uri populare. Deci, avem tot mai multe instrumente de promovare a produselor și serviciilor, dar trebuie să recunosc - nu ne putem compara cu țările mai dezvoltate. Avem încă multe de învățat chiar de la vecinii noștri români.

Industria de publicitate din Moldova de ani buni rămâne a fi centralizată, căci marea majoritatea a agențiilor de publicitate activează doar în capitală.

Dvs. reprezentați succesul businessului feminin din Moldova. Se deosebește acesta de afacerile conduse de bărbați?

O, da! Sunt multe diferențe, dar oricum fiecare manager este bun în felul său și modul în care organizează lucrurile în propria companie depinde de experiența și educația căpătată în familie.

Eu provin dintr-o familie în care femeia este puternică, ambițioasă și harnică. Așa era bunica, este mama și exemplul acestor femei m-a determinat să fiu la fel, să-mi pun scopuri concrete și să lupt pentru a obține succesul.

Îmi place să comunic deschis, să construiesc relații sincere și oneste cu angajații. Uneori deciziile importante sunt luate de întreaga echipă, astfel încât fiecare este pus în valoare.

Din câte cunosc, multor manageri bărbați le vine mai greu la capitolul comunicare, în special cea interpersonală , dar, cu siguranță, ei completează acest gol cu umor și rațiune. (râde)

Formula succesului unei femei de afaceri, care este?

Dacă îți place ceea ce faci, ești perfecționistă și muncești cot la cot cu o echipă de profesioniști - succesul va bate la ușa ta. Iar dacă știi să mulțumești celor ce te susțin și să te bucuri de propriile realizări - el nu te va părăsi niciodată!

Mulțumesc mult pentru interviu.

P.

P.

Vezi și aceste știri
Asasinatul care a schimbat România anilor 1920: Între legitimă apărare și eroare judiciară

Asasinatul care a schimbat România anilor 1920: Între legitimă apărare și eroare judiciară

498 de cazuri de COVID-19, în ultimele 24 de ore. 32 de decese, raportate pentru ziua de astăzi

498 de cazuri de COVID-19, în ultimele 24 de ore. 32 de decese, raportate pentru ziua de astăzi

Municipiul Chișinău s-a înfrățit cu municipiul Suceava

Municipiul Chișinău s-a înfrățit cu municipiul Suceava

Advertoriale
Spune stop îmbătrânirii: alege liftingul facial şi recapătă-ţi încrederea în tine

Spune stop îmbătrânirii: alege liftingul facial şi recapătă-ţi încrederea în tine

Câtă hârtie a economisit IuteCredit în două luni (VIDEO)

Câtă hârtie a economisit IuteCredit în două luni (VIDEO)

Plăcinta domnească și Prăjitura Peresecina - Artizanii Gustului ne prezintă bucatele ce te fac să revii la Marcu Bakery (VIDEO)

Plăcinta domnească și Prăjitura Peresecina - Artizanii Gustului ne prezintă bucatele ce te fac să revii la Marcu Bakery (VIDEO)

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Copiii știu mai bine: Soluții noi pentru probleme vechi sau ce ne facem cu rănile căpătate la terenul de joacă (VIDEO)
    Copiii știu mai bine: Soluții noi pentru probleme vechi sau ce ne facem cu rănile căpătate la terenul de joacă (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Gadgeturile noastre de toate zilele (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Viața de după căsătorie sau „iubirea asta nu ți-i trali-vali” (VIDEO)
  • Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
  • Oameni ca tine | Un cuplu de la Ialoveni a pus pe roate o afacere creativă: „În dragoste și în business toate căile sunt bune”
Cele mai populare
  • 1
    Noua variantă de coronavirus a primit numele de OMICRON. Mai multe țări introduc restricții de călătorie spre Africa de Sud și țările din regiune
  • 2
    Gazprom, îngrijorat de întârzierea achitării facturilor: „Acest fapt semnalează probleme sistemice în sectorul energetic al R. Moldova”
  • 3
    Ploaie slabă și cer noros: cum va fi vremea în weekend
  • 4
    OMS: Toate persoanele nevaccinate „trebuie căutate şi convinse să se imunizeze”
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.