Hugo Boss comandă un sondaj de opinie în Moldova, pentru a obține statutul de marcă notorie

Hugo Boss comandă un sondaj de opinie în Moldova, pentru a obține statutul de marcă notorie

Marca comercială BOSS a devenit notorie în Republica Moldova. Pentru a obține acest statut compania internațională The Hugo Boss Trade Mark Management GmbH&Co.KG Company a comandat în Moldova un sondaj cu participarea a 500 de respondenți.

Marca comercială BOSS obținut statutul de marcă notorie în Republica Moldova.Pentru a demonstra notorietatea mărcii compania internațională The Hugo Boss Trade Mark Management GmbH&Co.KG Company a comandat un sondaj de opinie în orașele Chișinău, Bălți și Cahul la care au participat 503 de persoane, prin aplicare a metodei „face to face”.

În rezultat a fost constatat un nivel de cunoaștere a mărcii BOSS de 99,6%, dintre respondenții intervievați.

Publicitate

Colegiul Civil de la Curtea Supremă de Justiție a constatat că studiul este unul reprezentativ pentru a determina gradul de recunoaștere a mărcii comerciale internaționale BOSS, fiind emisă o decizie irevocabilă prin care marca internațională respectivă devine notorie pe teritoriul Republicii Moldova, începând cu 1 ianuarie 2015.

Marca notorie este o marcă larg cunoscută, aplicată produselor sau serviciilor în cadrul unui anumit public, inclusiv ca urmare a promovării ei în Republica Moldova la data depunerii cererii de înregistrare sau la data priorităţii invocate în cerere.Înregistrarea unei mărci notorii pe teritoriul țării noastre oferă o protecție a utilizării acestei denumiri în toate sferele economiei. Boss devine a 28-a marcă notorie înregistrată în Republica Moldova.

Compania The Hugo Boss are vânzări de peste 9 miliarde de euro în ultimii trei ani, în 129 de țări ale lumii.

De remarcat că la 30 noiembrie 2009 Paladi Oleg a înregistrat marca comercială Luca Bossi pentru clasa 03, care include produse cosmetice, săpunuri, parfumerie, loțiuni pentru păr și produse pentru îngrijirea dinților.

...

La momentul depunerii cererii compania The Hugo Boss nu a depus o opoziție contra acestei mărci, cu toate că în marca Luca Bossi se regăsește integral cuvântul „Boss”.

„Decizia instanței a oferit un statul lărgit mărcii BOSS, iar orice altă cerere depusă ulterior la AGEPI, care va conține marca verbală „Boss” va fi respinsă din oficiu. Marca comercială combinată Luca Bossi nu a fost anulată de către instanță. Chiar dacă se intersectează la o clasă de produse, cele două mărci pot coexista pe piața din Republica Moldova” a declarat pentru AGORA Rodica Popescu, șef Secție contencios, gestionare statut juridic OPI, AGEPI.

Cele mai populare

Agora

AGORA își propune să devină cea mai credibilă instituție media din Republica Moldova prin calitatea și diversitatea conținutului, să fie prima alegere a cititorilor pentru știrile și analizele online.

REȚELE SOCIALE

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Twitter
  • Telegram
  • RSS Feed

APLICAȚIE

  • App Store
  • Google Play
© 2023 Interact Media SRL
  • Mastercard
  • Visa
  • PayPal