La jumătatea zilei care marchează cea mai mare operațiune de vânzări online din lume, Alibaba a raportat depășirea cifrei totale de vânzări înregistrata anul trecut pe 11 noiembrie și stabilirea unui record incredibil în primele 8 minute ale sesiunii: comenzi de un miliard de dolari,scrie business24.ro.Record doborâtAnul trecut, site-ul de comerț online care deține 80 din piața de profil din China a înregistrat vânzări record de aproape 9 miliarde de dolari cu ocazia „Singles Day".În cadrul ediției actuale, reprezentanții Alibaba au confirmat că recordul a fost doborât după doar 12 ore de la deschiderea sesiunii de vânzări, iar ținta stabilită pentru ediția de anul acesta, 10 miliarde de dolari, a fost depășita după 14 ore.„Singles Day" este un adevărat festival comercial pentru orice companie din China, de la organizarea vânzărilor în mediul online, operațiune demarată de Alibaba în 2009, fiecare dintre acestea speculând avantajele comerțului electronic.Ediția de anul acesta pare să fi stârnit un entuziasm fără precedent printre consumatorii chinezi, Alibaba raportând și atingerea unui prag de comenzi de 1 miliard de dolari în doar 8 minute de la lansarea ofertelor.Prin comparație, încasările totale generate cu ocazia Cyber Monday, o sesiune de vânzări online organizată pe piața americană în prima zi de luni de după Thanksgiving, a generat anul trecut vânzări de doar 1,35 miliarde dolari, conform analizei ComScore.Cifre impresionantePiața de comerț electronic din China este cea mai mare din lume, iar Alibaba se distinge ca lider incontestabil al acesteia, preluând 80% din comenzile de shopping online ale chinezilor.Datele furnizate de gigantul IT din China pentru ședința de vânzări de anul acesta sunt impresionante. În fiecare minut s-au preluat aproximativ 120.000 de comenzi.73% din comenzile primite în prima oră de la deschiderea sesiunii de vânzări au fost făcute de pe telefoane mobile.Sărbătoarea de tip capitalist implementata în China comunistă a stârnit interesul localnicilor care s-au obișnuit să economisească bani pentru acest eveniment anual, dar nu aduce nimic nou în peisajul economic din țară, unde consumul a scăzut la un nivel alarmant.Un show totalAnul acesta, „Singles Day" a fost pregătita cum se cuvine de Alibaba și rivalii de talie mai mica, cum ar fi celalalt operator în comerțul online din China, JD.40.000 de firme reprezentând branduri locale și distribuitori a peste 30.000 de mărci occidentale din 25 de țări au postat oferte pe site-urile gestionate de Alibaba.Peste 130 de milioane de utilizatori au intrat pe portalul Taobao deținut de gigantica corporație IT din China, pentru a studia ofertele și a plasa comenzi.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.