Agentiile de publicitate a grupului Vivaki Moldova fac parte din Publicis Groupe - holding francez transnațional comunicațional, cu sediul în Paris, fondat în 1926. În prezent este al treilea holding comunicațional din lume și primul pe piața europeană.
Publicis Groupe - este lider mondial în comunicațiile online, ponderea în veniturile totale este de aproximativ 30%. Publicis Groupe reprezentată în 108 de țări, folosind mai mult de 75 000 de experti.
Acest holding include agenții mari internaționale de publicitate: Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi, Starcom MediaVest, ZenithOptimedia, Razorfish, Digitas etc.. Holdingul este format de zeci de companii care furnizează servicii în domeniul publicității, marketingului, achiziții media, relații publice, planificare strategică, etc.
În 2008, holdingul a creat un grup comunicațional la nivel mondial VivaKi - o rețea globală care a alaturat Digitas, Denuo, Starcom MediaVest și ZenithOptimedia.
Formarea VivaKi Moldova a avut loc în anul 2009, când grupul a organizat o licitație între agențiile de publicitate locale pentru a selecta o agenție care ar putea reprezenta grupul ca un partener afiliat.
În prezent, grupul VivaKi Moldova - reprezintă agenții de publicitate care oferă o gamă completă de servicii de la strategii de planificare a campaniilor media, publicitate pe TV, radio, OOH, on-line, pâna la soluții creative și producerea contentului publicitar.
Agentiile de publicitate VivaKi Moldova sunt abonații companiilor de cercetare de date - AGB Nielsen Media Cercetare, TNS, Xplane, Gemius, care ne permit să analizăm preferințele consumatorilor pentru diferite grupuri țintă, pentru a efectua campanii de publicitate și pentru a analiza rezultatele în detaliu. Toate agențiile publicitare a grupului (ZenithOptimedia, Starcom, MediaVest), în afară de o gamă largă de instrumente de rețea pentru optimizarea timpului de planificare și de precizie a indicatorilor media utilizează un soft specializat - K2 OPTIMIZER K2.
Agențiile de publicitate a grupului au experiență cu un segment larg de publicitate - categoria cafea și ceaiuri, băuturi răcoritoare, operatorii de telefonie mobilă, produse farmaceutice, chimice, de uz casnic, construcții, cosmetice, industria Forex, etc.
Fiind un grup progresiv, VivaKi Moldova dezvoltă segmentul cel mai în creștere și din ce în ce mai popular - on-line. Ca urmare, în anul 2011, a fost format Departamentul Online, cu scopul de a dezvolta activ și profund această direcție, la nivel profesional. Primii clienți al Departamentului Online au fost - Moldcell, Starnet, Volkswagen, Glorinal, Lactalis, Accent Tehno, Nestle, TezTour, Mondelēz International(Kraft Foods), Sony.
Astăzi, Vivaki Moldova este un lider pe piața de televiziune din țară, cu o cotă a inventarului de achiziționare (wGRP) de - 22%, iar cota bugetului on-line în valoare de 20%.
Furnizorii de publicitate care doresc sa vizualizeze rezultatele investițiilor sale aleg agențiile de publicitate al grupului VivaKi Moldova:
- suntem întotdeauna cu câțiva pași înaintea concurentilor, datorită instrumentelor exclusive pentru analizarea datelor și evaluarea rezultatelor obținute,
- avem cele mai bune preturi și o vastă experiență în realizarea proiectelor standard și non-standard,
- Noi nu promitem - noi garantăm rezultate!
VivaKi Moldova
Adresa: Chișinău, str. Sciusev 81/1
Tel: +373 (22) 855 371
P.
P.
Vezi și aceste știri

Erdogan spune că Turcia nu aprobă aderarea la NATO a Suediei și Finlandei

Miniștrii Culturii de la Chișinău și București, despre controversa de la Eurovision: Nu este în puterea unui festival de muzică să confirme sau infirme legătura noastră spirituală (VIDEO)

Liderii UE nu au reușit să ajungă la o poziție unanimă cu privire la interzicerea petrolului rusesc
Advertoriale

10% cashback la achitările în farmacii sau servicii comunale, cu cardul social Victoriabank

EXIMBANK lansează proiectul EU4Business - 5 milioane euro pentru dezvoltarea afacerilor locale
