*Acest material este sponsorizat

În 2015, Moldova Agroindbank a devenit şi mai aproape de clienţi

În 2015, Moldova Agroindbank a devenit şi mai aproape de clienţi

Graţie creşterii calitative şi cantitative a reţelei fizice, precum şi dezvoltării rapide a canalelor alternative, BC „Moldova Agroindbank” SA devine tot mai aproape de fiecare client - în sensul direct al acestui cuvînt.

Creşterea gradului de accesibilitate a serviciilor oferite de MAIB este resimţită de numeroşi clienţi ai băncii - persoane fizice şi juridice. Doar de la începutul anului curent, MAIB a deschis 73 noi agenţii - evoluţie fulminantă şi impresionantă în domeniul bancar al ţării. Astfel, la 30.10.2015  reţeaua Moldova Agroindbank includea 180 puncte de vînzări: 66 filiale şi 114 agenţii. Ceea ce înseamnă că, în mediu, aproape fiecare al patrulea oficiu bancar din Republica Moldova este filiala sau agenţia Moldova Agroindbank.  Însă nu doar cantitaiv creşte reţeaua MAIB, ci şi calitativ, devenind tot mai performantă şi avansată. Anume MAIB a fost prima bancă care a deschis, în acest an, pe bul. Ştefan cel Mare din capitală prima subdiviziune bancară de tip european.   

Tendinţa în creştere se bazează pe extinderea MAIB, ca urmare a creşterii numărului de clienţi:  banca a început să presteze servicii bancare persoanelor fizice şi juridice, primind plăţile administrate de birourile vamale din toată ţara şi a preluat distribuirea pensiilor, indemnizațiilor, compensațiilor și altor ajutoare sociale prevăzute în bugetul de stat pentru mai multe categorii de beneficiari.

Concomitent cu extinderea fizică a reţelei sale, MAIB propune clienţilor săi tot mai multe oportunităţi de deservire la distanţă. Putem vorbi  despre o reţea de 214 bancomate ale Moldova Agroindbank, inclusiv cash-in  care permit nu doar retragerea banilor, dar şi incasarea în contul curent de card. Reţeaua de alternativă mai include 3025 POS-terminale la comercianţi în capitală şi în teritoriu, 5 centre de autoservire 24 din 24.

În cadrul Centrelor de autoservire 24 din 24 clienţii beneficiază de o gamă vastă de servicii bancare performante, disponibile prin intermediul Internet Banking-ului, Terminalului Multifuncţional şi ATM (Bancomat).

Mai mult, banca a deschis 37 zone de autoservire în incinta filialelor băncii şi Centrelor Comerciale Grand Hall şi Elat. Aici clientul poate să-şi gestioneze de sinestătător conturile proprii; să efectueze plăţi şi transferuri; să achite ratele la credit şi serviciile comunale; să acceseze alte servicii, precum şi să vizualizeze informaţia generală despre bancă. Toate serviciile sînt disponibile clienţilor abonaţi la Serviciul „Internet Banking [email protected]” - direct de pe ecranele computerilor amplasate în zonele respective, în incinta filialelor MAIB.  

MAIB pune la dispoziţia clienţilor sisteme performante de deservire la distanţă prin intermediul computerelor şi telefoanelor mobile ori tabletelor - Internet Banking [email protected] şi Mobile Banking [email protected] Acestea permit efectuarea mai multor operaţiuni bancare fără prezenţa la ghişeul bancar, inclusiv achitarea serviciilor comuncale.

De asemenea, pentru comoditatea clienţilor MAIB oferă modalitatea de achitare a serviciilor publice în regim on-line prin intermediul Serviciului Guvernamental de Plăţi Electronice (MPay). MPay este un sistem prin care se pot achita serviciile publice cu orice instrument de plată la alegerea clientului, cum ar fi Internet-Banking/Mobile-Banking, cardul bancar sau la ghişeele băncii. Detalii: https://www.maib.md/ro/serviciul-mpay/

Serghei Cebotari, Preşedintele Comitetului de Conducere BC „Moldova Agroindbank” SA: „Moldova Agroindbank respectă dreptul clientului de a-şi alege metoda preferată de deservire bancară - prin comunicare directă cu specialistul băncii sau desinestătător - prin canale de acces de alternativă. Astfel, MAIB investeşete resurse şi capacităţi intelectuale în dezvoltarea atît a reţelei fizice cît şi a celei electronice, pentru a face mai comode şi accesibile serviciile şi produsele bancare”.

Aici puteţi vizualiza reţeaua Filialelor şi Agenţilor BC „Moldova Agroindbank” SA:  http://www.maib.md/ro/locations/

Notă:

Funcţionalităţile Internet Banking-ului,Terminalelor Multifuncţionale şi ale bancomatelor:

Internet Banking:

  • achitarea ratelor la credite

  • achitarea serviiilor comunale

  • achitarea mărfurilor şi serviciilor către furnizori

  • transferuri băneşti

  • plăţi programate la o dată viitoare

  • cumpărarea/vănzarea valutei on-line

  • vizualizarea soldului conturilor bancare

  • extrase din cont, etc.

Terminal Multifuncţional:

  • încasarea numerarului în contul curent

  • alimentarea cu numerar a contului de economii

  • alimentarea cu numerar a cardului de debit

  • achitarea overdaftului la contul de card

  • achitarea creditului

ATM (Bancomat):

  • încasarea numerar

  • retragerea numerar

  • consultare sold

  • schimbare PIN

  • miniextras

  • tipărire de sold pe chitanţă


Pentru mai multe detalii apelaţi la Serviciul Call Center +373 22 / 268 999.

P.

P.

Vezi și aceste știri
Turcia susține candidatura Finlandei și Suediei pentru aderarea la NATO

Turcia susține candidatura Finlandei și Suediei pentru aderarea la NATO

Bulgaria expulzează 70 de angajați ai ambasadei Rusiei

Bulgaria expulzează 70 de angajați ai ambasadei Rusiei

Primele schimburi comerciale de energie electrică cu Ucraina și R. Moldova încep pe 30 iunie pe interconexiunea dintre Ucraina și România

Primele schimburi comerciale de energie electrică cu Ucraina și R. Moldova încep pe 30 iunie pe interconexiunea dintre Ucraina și România

Advertoriale
La Chișinău a avut loc primul HEALTH TECH FORUM Moldova (VIDEO)

La Chișinău a avut loc primul HEALTH TECH FORUM Moldova (VIDEO)

Urmează să mergi într-o vacanță, dar nu știi câte medicamente trebuie să ai în valiză? Ți-am pregătit o listă care îți poate fi de ajutor

Urmează să mergi într-o vacanță, dar nu știi câte medicamente trebuie să ai în valiză? Ți-am pregătit o listă care îți poate fi de ajutor

Impactul războiului din Ucraina asupra persoanelor cu dublă cetățenie

Impactul războiului din Ucraina asupra persoanelor cu dublă cetățenie

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Copiii știu mai bine: Costum de baie „tigrovîi” și bani destui. De ce avem nevoie pentru o vacanță perfectă (VIDEO)
    Copiii știu mai bine: Costum de baie „tigrovîi” și bani destui. De ce avem nevoie pentru o vacanță perfectă (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: „Scump, dom'le, scump!” (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Leo Zbancă: Mie îmi place cel mai mult acasă pentru că avem ce construi, avem la ce visa, avem unde ne porni și avem tare mult lucru (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Gheorghe și Tatiana Cîvîrjic au revenit după 20 de ani acasă și au pus bazele unei afaceri cu aur lichid (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Grijile mari ale copiilor mici (VIDEO)
Cele mai populare
  • 1
    Moldova, I am back! | Diana Adamciuc: „Diferența dintre Cluj și Chișinău este că, cel puțin în această țară, eu am sentimentul de «acasă»”
  • 2
    ANI a finalizat controlul averii și intereselor personale inițiat în privința Maiei Sandu. Ce a constatat inspectorul (DOC)
  • 3
    Din 1 iulie, toți analogii de insulină, teste la glicemie și pungi colectoare pentru stome, vor fi compensate de CNAM
  • 4
    Momentul în care centrul comercial din Kremenciuk este bombardat de armata rusă, surprins de camerele de supraveghere (VIDEO)
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.