Agenții economici au subliniat că înainte de a lua o decizie, problema panourilor trebuie dezbătută. „Trebuie analizat aspectul arhitectonic al oraşului şi al panotajului ca parte componentă a acestui aspect, efectul economic exprimat prin contribuţia agenţiilor de publicitate la bugetul municipal şi cel statal, menţinerea locurilor de muncă, drepturile cetăţenilor, impactul asupra consumatorilor şi multe alte aspecte ce ţin de această sferă”, scrie în rugămintea adresată lui Chirtoacă.
Agenții publicitari îl roagă pe edil să se gândească și la pierderile economice pe care le-ar suferi orașul de pe urma demontării panourilor. „Problema trebuie soluţionată în felul în care să fie satisfăcute doleanţele tuturor părţilor angajate: şi cea a municipalităţii şi cea a sferei profesionale şi cea a cetăţenilor care beneficiază direct sau indirect de efectele activităţii din acest domeniu”, mai spun agenții.
Amintim că Dorin Chirtoacă spunea că demontare a panourilor s-a oprit după ce mai mulți agenți economici care dețin panourile au acționat Primăria în judecată și au obținut prejudicii materiale.
Pentru a putea vedea pe viu în ce fel acționează panourile publicitare asupra arhitecturii Capitalei, vă propune să urmăriți serialul AGORA „Panouri vs Gherete”. Aflați cine câștigă în lupta construcțiilor în sectoarele Buiucani și Râșcani și urmăriți AGORA pentru a afla scorul în celelalte sectoare ale Chișinăului.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.