Orange Moldova, noul abonat SMTAI

Orange Moldova, noul abonat SMTAI

Unul dintre cei mai importanți advertiseri din Republica Moldova, Orange, a devenit abonat la Studiul de Trafic și Audiență pe Online (SMTAI) din martie 2016. Odata cu acest pas se confirma maturitatea pieții online și importanța studiilor sindicalizate.

Compania Orange sta la baza fondarii BATI si sustine in mod continuu asociatia. Graţie contribuţiei Orange Moldova, BATI realizeaza cu succes obiectivele propuse in fiecare an. Statutul de membru de onoare al companiei in cadrul BATI, cat si presedentia detinuta in BATI, aduc constant un imens capital de imagine asociatiei. Orange Moldova este primul operator telecom care obtine acces in SMTAI si care va avea avantajul de a verifica direct informatii certe despre cel mai dinamic suport media existent pe piata moldoveneasca. Despre BATI: Asociatia 'Biroul de Audit al Tirajelor si Internetului' (BATI) este o structura asociativa, necomerciala, constituita in 2009 cu scopul de a furniza industriei de publicitate din Moldova indicatori obiectivi si independenti asupra performantelor diverselor canale media, indicatori necesari pentru luarea deciziilor de alocare a bugetelor de reclama pe o baza profesionala. Membri BATI sunt persoane juridice, edituri de presa scrisa si online, agentii si clienti de publicitate. Despre SMTAI: SMTAI in Republica Moldova este studiul independent de masurare a audientelor online prin metodologia proprietara Gemius, care combina datele site-centric si date structurale. Lider in masurarea audientei in peste 35 de tari, metodologia Gemius este recunoscuta international si premiata in 2015 cu locul intai la IAB Europe Research Award pentru metodologiile de cercetare a audientei dezvoltate.

Reacții la acest articol
Spațiu rezervat vizitatorilor Agora.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.