Moldtelecom a anunțat un concurs public de angajare a directorului general

Moldtelecom a anunțat un concurs public de angajare a directorului general

Moldtelecom își caută director, potrivit unui anunț publicat pe site-ul companiei. Astfel candidații pot să-și depună dosarul până pe data de 21 martie ora 16:00, care va trebui să includă CV-ul, copiile certificatelor de studii, a carnetului de muncă și cazierul judiciar cu referire la lipsa antecedentelor penale. Dosarul poate fi dus la adresa: mun. Chişinău, bd. Ștefan cel Mare, 10, persoana de contact: Victor Gherasim, tel.:+ 22 570 361, mobil: 067299099, E-mail: victor.gherasim@moldtelecom.md.

Candidații trebuie:

  • să deţină cetăţenia Republicii Moldova şi domiciliul stabil în Republica Moldova;
  • să fie cunoscător al limbilor română și rusă (scris şi vorbit), cunoașterea altor limbi străine se salută;
  • să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
  • să nu depăşească limita vîrstei de pensionare (57 ani - femei; 62 ani - bărbaţi);
  • să aibă studii superioare;
  • să îndeplinească cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei;
  • să nu aibă antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
  • să nu fie privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.

Totodată, trebuie să mai îndeplinească și aceste condiții:

a) Studii: superioare, de licenţă sau echivalente, în domeniul economie, drept, comunicații electronice. Deținerea concomitentă a studiilor superioare din domeniile vizate supra se salută;b) Experienţă profesională: minimum 3 ani din ultimii 10 ani în domeniul administrării afacerilor (experiența în gestionarea afacerilor la întreprinderi mari se salută);c) Cunoştinţe:cunoștințe de management și marketing;cunoaşterea legislaţiei în domeniu;cunoştinţe privind tehnici de negociere;cunoștințe de management strategic al resurselor umane;cunoştinţe de operare la calculator: Microsoft Office, Internet etc.d) Abilităţi: de lucru cu informaţia, planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, instruire, soluţionare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă.e) Atitudini / comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, rezistenţă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

Reacții la acest articol
Spațiu rezervat vizitatorilor Agora.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.