Cheltuielile pe publicitate mobilă în Marea Britanie vor crește cu 35% în acest an și vor constitui 4,58 miliarde de lire sterline (7 miliarde de dolari), sau 27% din totalul cheltuielilor pe publicitate în mass-media din Marea Britanie.


În 2016, cheltuielile pentru publicitatea mobilă va depăși pentru prima dată cheltuielile pentru computere personale. Până în 2020, cheltuielile pentru computere personale va fi de 3,17 miliarde de lire sterline (4,84 miliarde de dolari), comparativ cu cota telefoanelor mobile de 8,99 miliarde de lire sterline (13,74 miliarde de dolari).Cheltuielile pe publicitate mobilă în Marea Britanie vor crește cu 35% în acest an și vor constitui 4,58 miliarde de lire sterline (7 miliarde de dolari), sau 27% din totalul cheltuielilor pe publicitate în mass-media din Marea Britanie.
Cheltuielile pe publicitate TV vor ajunge la 4,18 miliarde de lire sterline (6,39 miliarde de dolari), sau 24.6% din totalul cheltuielilor pe publicitate în mass-media.
Cheltuielile pentru publicitatea digitală vor continua să constituie cea mai mare cotă a pieței publicitare din mass-media și va constitui 53,1% în 2016 cu o creștere la 60% până în 2020.
.gif)
Cheltuielile de publicitate în mass-media tipărită vor continua să scadă. Cota cheltuielilor se va reduce de la 11,1% în 2015 la 10% în 2016 pentru ziare, și de la 4,3% în 2015 până la 3,9% în 2016 pentru reviste.
.gif)
În 2016, cheltuielile pentru publicitatea mobilă va depăși pentru prima dată cheltuielile pentru computere personale. Până în 2020, cheltuielile pentru computere personale va fi de 3,17 miliarde de lire sterline (4,84 miliarde de dolari), comparativ cu cota telefoanelor mobile de 8,99 miliarde de lire sterline (13,74 miliarde de dolari).
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.