Publicitatea mobilă în Marea Britanie va depăși pentru prima dată cheltuielile pentru desktop PC

Publicitatea mobilă în Marea Britanie va depăși pentru prima dată cheltuielile pentru desktop PC
Foto: paginademedia.ro


Cheltuielile pentru publicitatea mobilă în Marea Britanie vor continua să crească în acest an și va depăși pentru prima dată cheltuielile pentru desktop PC, informează emarketer.com citat de Agora.

Cheltuielile pe publicitate mobilă în Marea Britanie vor crește cu 35% în acest an și vor constitui  4,58 miliarde de lire sterline (7 miliarde de dolari), sau 27% din totalul cheltuielilor pe publicitate în mass-media din Marea Britanie.

Cheltuielile pe publicitate TV vor ajunge la 4,18 miliarde de lire sterline (6,39 miliarde de dolari), sau 24.6% din totalul cheltuielilor pe publicitate în mass-media.
Cheltuielile pentru publicitatea digitală vor continua să constituie cea mai mare cotă a pieței publicitare din mass-media și va constitui 53,1% în 2016 cu o creștere la 60% până în 2020.



Cheltuielile de publicitate în mass-media tipărită vor continua să scadă. Cota cheltuielilor se va reduce de la 11,1% în 2015 la 10% în 2016 pentru ziare, și de la 4,3% în 2015 până la 3,9% în 2016 pentru reviste.

În 2016, cheltuielile pentru publicitatea mobilă va depăși pentru prima dată cheltuielile pentru computere personale. Până în 2020, cheltuielile pentru computere personale va fi de 3,17 miliarde de lire sterline (4,84 miliarde de dolari), comparativ cu cota telefoanelor mobile de 8,99 miliarde de lire sterline (13,74 miliarde de dolari).Cheltuielile pe publicitate mobilă în Marea Britanie vor crește cu 35% în acest an și vor constitui  4,58 miliarde de lire sterline (7 miliarde de dolari), sau 27% din totalul cheltuielilor pe publicitate în mass-media din Marea Britanie.

Cheltuielile pe publicitate TV vor ajunge la 4,18 miliarde de lire sterline (6,39 miliarde de dolari), sau 24.6% din totalul cheltuielilor pe publicitate în mass-media.

Cheltuielile pentru publicitatea digitală vor continua să constituie cea mai mare cotă a pieței publicitare din mass-media și va constitui 53,1% în 2016 cu o creștere la 60% până în 2020.

Cheltuielile de publicitate în mass-media tipărită vor continua să scadă. Cota cheltuielilor se va reduce de la 11,1% în 2015 la 10% în 2016 pentru ziare, și de la 4,3% în 2015 până la 3,9% în 2016 pentru reviste.

În 2016, cheltuielile pentru publicitatea mobilă va depăși pentru prima dată cheltuielile pentru computere personale. Până în 2020, cheltuielile pentru computere personale va fi de 3,17 miliarde de lire sterline (4,84 miliarde de dolari), comparativ cu cota telefoanelor mobile de 8,99 miliarde de lire sterline (13,74 miliarde de dolari).

Sprijină redacția Agora cu doar 48 de lei pe lună, iar noi te răsplătim cu un cadou dulce de la From the Heart Shop.

Avem puterea să ne ajutăm unii pe ceilalți….

Dacă și tu crezi că ceea ce citești pe acest site sunt informații importante, atunci susține munca redacției AGORA cu un abonament digital ca să devină mai bună, să facă știri deosebite, interviuri mai interesante, articole și povești care să te facă să vrei să le recitești și să le distribui prietenilor tăi.

Mai mult, răsplătim fiecare abonat cu un set de produse locale, împachetate cu dragoste de echipa de la From the Heart Shop, astfel contribuim împreună la promovarea produselor de-acasă, din Moldova.

Devino de astăzi Susținător, Fan sau Ambasador AGORA

Vezi și aceste știri
Ungaria a semnat cu Gazprom un contract pe 15 ani

Ungaria a semnat cu Gazprom un contract pe 15 ani

Igor Grosu explică alegerea Avocatului Poporului: „Am votat în cadrul fracțiunii și majoritatea erau pentru Moloșag”

Igor Grosu explică alegerea Avocatului Poporului: „Am votat în cadrul fracțiunii și majoritatea erau pentru Moloșag”

Igor Grosu va candida la funcția de președinte al partidului PAS

Igor Grosu va candida la funcția de președinte al partidului PAS

Advertoriale
Implică-te eficient în educația copilului tău - vino la prima Conferinţă de Parenting din acest sezon!

Implică-te eficient în educația copilului tău - vino la prima Conferinţă de Parenting din acest sezon!

Generația Inteligenței Financiare: Cum înțeleg copiii finanțele și gestionarea lor (VIDEO)

Generația Inteligenței Financiare: Cum înțeleg copiii finanțele și gestionarea lor (VIDEO)

Ce găsești toamna asta la expozițiile MOLDAGROTECH și FARMER 2021 și unde se vor ține acestea (VIDEO)

Ce găsești toamna asta la expozițiile MOLDAGROTECH și FARMER 2021 și unde se vor ține acestea (VIDEO)

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
    Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
  • Oameni ca tine | Un cuplu de la Ialoveni a pus pe roate o afacere creativă: „În dragoste și în business toate căile sunt bune”
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Tărț la PAS. Analizăm promisiunile noii majorități parlamentare și cât de reale sunt acestea (AUDIO)
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Viața de deputat, între glamour și birocrație. Discuție cu fostul parlamentar Vadim Pistrinciuc (AUDIO)
  • De la 11, cu Veaceslav Platon despre promisiunile electorale ale lui Veaceslav Valico
Cele mai populare
  • 1
    SUA a donat Armatei Naționale echipamente militare în valoare de 5.000.000 de dolari
  • 2
    Deputatul Partidului Șor, Denis Ulanov, îl atacă în judecată pe Veaceslav Platon pentru „apărarea onoarei și demnității”
  • 3
    Ceban îi dă replica ministrului Culturii: „Terminați să vă ocupați de toate prostiile și aveți minim de respect față de actori”
  • 4
    Primele date de la alegerile din Germania: Exit-pollurile indică o victorie la limită a social-democraților de centru-stânga
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.