
Fenomenul „mipsteri”: La fel ca hipsterii, dar de religie musulmană
The Guardian a realizat un material despre musulmanii care sunt adepții subculturii hipsterilor. În acest material sunt explicate anumite aspecte ce țin de tangențele dintre religia musulmană și stilul de hipster și de lipsa vestimentațiee pentru acești tineri.
・
Ei se numesc mipsteri, au de la 16 la 24 de ani, arată la fel ca hipsterii dar sunt musulmani, cu alte cuvinte, sunt hipsterii musulmani. Acest fenomen, susțin mipsteriii, nu este interzis de religia lor. Noțiunea de mipster a fost inventată inițial într-un chat online american pentru tinerii musulmani care s-au străduit să combine islamul cu un stil de viață urban modern, la plural această denumire se pronunță cu litera „z” la urmă - Mipsterz.
Mipsterii sunt tineri, uneori cunoscuți și sub numele de Generația M. Semnele lor care-i diferențiază sunt identitatea, moda, prietenia și educația.
De asemenea, mipsterii sunt o piață nouă de marketing care, deocamdată, nu a fost folosită. Conform conferinței Muslim Lifestyle Expo, musulmanii sunt o piață comercială foarte mare și în mare parte neexploatată.
Așadar, companiile mari, la moment, pierd vânzări și cumpărători în acest segment al marketingului, în timp ce musulmanii tineri și cu inițiatică antreprenorială pornesc mici afaceri care suplinesc acele lacune pe piață.