Agora a oferit posibilitatea bloggerului Radu Lisița să participe la ICEEfest. IATĂ primele impresii

Agora a oferit posibilitatea bloggerului Radu Lisița să participe la ICEEfest. IATĂ primele impresii

În aceste zilele, la București se desfășoară cea mai mare conferință de marketing digital din estul Europei - ICEEfest. Agora a oferit posibilitatea unui blogger de la Chișinău pentru a participa la acest eveniment. Este vorba despre Radu Lisița, care a fost selectat, în urma unui concurs. El admnistrează un blog despre marketing-ul online.

„Datorită Agora am ajuns și mai ușor la conferință, iar la moment am ocazia să ascult prezentări direct de la reprezentanții Facebook, Twitter sau Google”, scrie într-o postare Radu Lișița. El menționează că una dintre sesiuni a fost despre „Brand building on Facebook”, prezentată de Marcin Brus, Head of CEE, Facebook.

Bloggerul împărtășește cele mai importante idei acumulate la această conferință. „Am hotărât să decupez cele mai importante idei, care ar trebui urmate de toți cei care dezvoltă sau încearcă să dezvolte branduri prin Facebook. Pentru a utiliza Facebook pentru branding & vânzări există 4 etape care necesită a fi parcurse: 1. Social Listening / Reputation Management, 2. Social Advocacy / Influence 3. Facebook as a Brand Bulding Platform 4. Facebook as an E-commerce & CRM Platform”, scrie bloggerul.

Pe parcursul primei zile de ICEEfest au fost multe prezentări despre impactul mobile. Câteva cifre:

  • Utilizatorii își verifică smartphone-ul de 150 de ori pe zi.
  • Timpul mediu petrecut de utilizatorii de smartphone-uri este de 2 ore 21 minute zilnic!
  • 43% utilizează smartphone-ul la masă
  • 5.000.000 romani activi zilnic pe Facebook

Alte idei importante în viziunea lui Radu Lișița le puteți citi pe blogul său.

Agora precizează că, în zilele de 12 și 13 iunie, la București cea mai mare conferință de marketing digital din estul Europei - ICEEfest, unde participă peste 2.000 de persoane.

ICEEfest, cel mai mare eveniment dedicat Internetului din Europa de Est, la București

Pe lângă marile branduri și companii care atrag publicul interesat de lumea Internetului, precum Facebook, Twitter, Google, Yahoo, Shazam, Skype sau Windows Mobile, temele abordate în festival acoperă mai multe domenii de interes din online și marketing digital.

Reacții la acest articol
Spațiu rezervat vizitatorilor Agora.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.