Între 10 iunie şi 10 iulie, o lume întreagă a urmărit cea de-a 15-a ediţie a Campionatului European de fotbal din Franța. Cele mai bune 24 de naţionale ale continentului s-au luptat timp de o lună pentru trofeul suprem, iar învingătoare a fost declarată Portugalia, după o finală cu Franţa.
La Chișinău în scuarul Teatrului de Opera și Balet în parteneriat cu centrul auto Hyundai Moldova a fost organizată cea mai mare din țară Fan Zonă - Euro 2016 cu câteva ecrane gigante și mii de locuri, unde iubitorii fotbalului au urmărit gratuit toate partidele fotbalului în emisie directă.
Distracția și atmosfera sportivă au fost asigurate de prezentatori și mai multe vedete autohtone, precum și de concursuri non-stop cu premii de la parteneri.
Tot aici în orășel în zilele fără meciuri au fost organizate și diferite concerte.
Toți fanii, care au ghicit rezultatul final al meciului, au fost premiați de Hyundai Moldova cu câte o călătorie cu taxi 14222.
Premiul principal, automobilul Hyundai Elantra, pus în joc de către compania Orange în parteneriat cu Hyundai Moldova a fost câștigat de către Anna Luchian, care a ghicit rezultatele finale a 19 meciuri.
Veaceslav Gheorgiev, CEO Hyundai Moldova, a declarat: "Campionatul European de Fotbal este unul dintre cele mai populare evenimente sportive internaționale și fiecare dintre noi a stat această lună de vară cu ochii pe ecran alături de echipele preferate. Campionatele UEFA EURO și FIFA sunt evenimente globale care atrag milioane de susținători pasionați. Este extraordinar că Hyundai le susține din 2000, ajutând la promovarea acestui spectaculos și extrem de popular sport."
Reamintim, Hyundai a asigurat o flotă de 428 de autovehicule pentru buna deșfășurare a campionatului european.
Hyundai fiind partener fidel al Campionatului European de Fotbal pentru a oferi experiențe memorabile suporterilor EURO 2016 a demarat campania ”Real Fans First” (Suporterii adevărați au întotdeauna prioritate).
Pe durata de desfășurare a Campionatului European de Fotbal, autovehiculele Hyundai livrate organizatorilor au asigurat buna gestionare a celui de-al doilea cel mai vizionat turneu de fotbal la nivel mondial. Dintre cele 428 de modele furnizate, 363 sunt vehicule pasageri, printre care Santa Fe, Tucson și i30, iar 65 reprezintă autovehicule comerciale H350.
În plus, autobuzele echipelor naționale au fost inscripționate cu logo-ul Hyundai, alături de sloganul dedicat fiecărei țări participante la Campionatul European de Fotbal, ales prin intermediul campaniei ”Be there with Hyundai”.
Sub sloganul ”Real Fans First”, Hyundai a demarat o serie de activități dedicate îmbunătățirii experienței iubitorilor de fotbal.
Producătorul auto a lansat clipuri video online pentru susținerea evenimentului. Primul videoclip ”Euro 2016 is coming” (Se apropie marele moment: EURO 2016) a înregistrat un număr de 34 de milioane de vizualizări pe YouTube , în timp ce al doilea spot, ”The wait” (Asteptarea), a fost lansat pe platforma online începând cu 1 iunie.
Pentru a prezenta trofeul UEFA EURO 2016 a fost organizat un tur în 12 dintre cele 25 de orașe ale țării gazdă, Franța. În plus autovehiculele Hyundai au fost expuse în interiorul stadioanelor pe care au avut loc meciurile de fotbal. Mai mult, zonele UEFA dedicate fanilor au fost deschise în orașele Paris, Lion, Marseille, Lens și Toulouse.
Hyundai Motor este partener oficial al Campionatului European de Fotbal UEFA de 16 ani, asigurând autivehiculele necesare pentru transportul în siguranță al echipelor naționale de fotbal, jucătorilor, oficialilor și invitaților.
P.
P.
Vezi și aceste știri

R. Moldova va accede la Acordul parțial extins al Consiliului Europei privind rutele culturale

Sancțiunile occidentale contra Moscovei au un efect limitat. Rusia, așteptată să înregistreze o creștere economică în 2023, arată o analiză NY Times
