
Obține suport specializat în inițierea propriei afaceri
Inițierea unei afaceri este o provocare uriașă. Sunt atâtea de făcut, atâtea de plănuit și atâtea de întreprins încât ai nevoie nu doar de sfaturi de nădejde, dar și de organizarea și structurarea informației, astfel ca limpezimea gândurilor, determinarea și promptitudinea în acțiuni să-și facă efectul dorit.
・
Pașii de urmat pentru înființarea unei afaceri
Cu siguranță ai un vis sau o dorință pe care ai formulat-o într-un plan. Mai departe, trebuie să parcurgi etapele administrative și birocratice. Adesea, procesul poate fi destul de confuz, și asta pentru că multe dintre lucruri se fac în același timp: luări de decizii, îndepliniri de formalități, hârtii, acțiuni. Unele dintre acestea sunt:
- Analiza pieței și a concurenților
- Crearea unui plan de afacere bine stabilit
- Căutarea de finanțatori și alte persoane cu care să colaborezi
- Formalitățile legale de înființare a persoanei juridice
- Strategia de vânzare
- Prezența noii entități pe internet: pagină web, rețea de socializare
- Promovarea afacerii pe diverse căi
- Strategia firmei pe termen mediu și lung
La deschiderea unei afaceri se întâmpină dificultăți în organizarea și procesarea datelor de ordin administrativ. Un obstacol este necesitatea structurării și etapizării, care poate include și activități apărute pe parcursul lucrului.
Ritmul dinamic de dezvoltare a afacerilor cere informare permanentă și atenție deosebită la schimbări.
Ducont oferă consultanță în inițierea, monitorizarea, întreţinerea şi perfecționarea afacerii. Suportul oferit de companie pentru inițierea afacerii dumneavoastră are la bază câteva etape:
- Deschiderea afacerii
Specialiștii în domeniu oferă consultare detaliată înainte de deschiderea afacerii.
Coordonare și inițiere în alegerea adresei juridice.
Ajutor competent și individualizat în alegerea tipului de activitate economică.
Lista completă a tuturor actelor și procedurilor necesare.
- Consultarea generală în vederea sistemului de impozitare
Informarea completă în ceea ce privește impozitarea și cum se realizează planificarea şi coordonarea corectă a afacerii şi contabilității inclusiv, raportată la sistemul de impozitare. Vi se aduce la cunoștință modul în care se va raporta şi organiza oficial şi corect toată documentaţia şi contabilitatea.
- Înregistrarea noilor filiale, depozite şi birouri la FISC, precum şi consultarea în obţinerea autorizării respective pentru acestea.
Sursa pozei: http://lifehacking.nl/
P.