E oficial: Daniela Donici intră în scurt timp pe sticla digitală cu o nouă emisiune marca Agora și AdCenter. A numit-o „Digital Must” și va aduna în jurul ei comunitatea celor care cred într-un viitor digital pentru Moldova. Prima ediție va apărea joi, pe data de 22 septembrie, la ora 11:00.
„Vom degusta niște vinuri, că așa se cade într-o țară wine friendly, vom face search împreună pe google să descoperim campaniile bune și vom discuta cu oamenii care știu cum se manâncă această pâine. De data asta nu vom căuta să fim nepărtinitori, așa cum sunt jurnaliștii buni. Ne vom lăsa influențați de trenduri, aromele vinului și păreri personale. Facem un MUST personalizat, asezonat cu DIGITAL”, declară Daniela despre emisiunea ei.
Digital Must este un produs nou-nouț creat și lansat la Agora, în parteneriat cu agenția de publicitate online AdCenter. Emisiunea are și un studiou proaspăt, neîncercat încă de ochiul spectatorilor. Va fi un spațiu în care cei cu talent și spirit inovator se intersectează cu cei ce au experiența și dorința de a face lucruri mari în digitalul din Moldova. Digital Must va reuni specialiști, antreprenori și factori de decizie din marketingul și comunicarea locală, cu scopul comun de a rezolva dilemele online-ului moldav.
Vizionare plăcută!
Vezi și aceste știri

Top șapte orașe din R. Moldova cu cea mai mare proporție a tinerilor: Bălți, Ungheni și Chișinău, pe primele locuri (INFOGRAFIC)

Troleibuzele 17, 28, 34 și autobuzul 23 își schimbă rutele de circulație pentru 12 zile. Mai multe străzi intră în reparații
