Chiar dacă campania de informare a fost deja încheiată, făcând loc campaniei electorale, aceasta a fost marcată de un „război” al panourilor dintre PSRM și PL. Partidele nu sunt la prima confruntare, duelându-se pe billboarduri și la alegerilor locale.
Sloganul PSRM în campania de informare pentru prezidențiale, „Moldova are viitor”, a fost afișat în toate sectoarele Capitalei timp de câteva săptămâni. La scurt timp, pe marginea mai multor drumuri din oraș au apărut panourile PL pe care scria „Moldova are viitor în România”.
Solicitat de Agora pentru a comenta situația, secretarul general al PSRM, Vlad Batrîncea, a calificat gestul liberalilor drept „PR de la Colonița”. „Liberalii nu prima dată stau în umbra socialiștilor și încearcă să plagieze ideile. Asta demonstrează că ei sunt tare limitați. În primul rând, nu au propria creativitate. În al doilea rînd, din nou promovează sloganul de bază al socialiștilor. Nouă ne convine”, a declarat Batrîncea.
În același timp, vicepreședintele PL și ministrul Mediului, Valeriu Munteanu, a comentat declarația lui Batrîncea. „Moldova are viitor în România este soluția PL și a lui Mihai Ghimpu pentru cetățenii noștri care așteaptă o viață mai bună. Unindu-ne cu România, oamenii noștri vor obține și bunăstare și securitate”, a comentat sec Munteanu.
Bătălia panourilor a început încă la alegeri locale, când socialiștii au pus prin Chișinău panouri electorale pe care scria „Va fi mai bine...”. Atunci, liberalii le-au continuat sloganul, plasându-l pe propriile panouri: „Va fi mai bine... în Uniunea Europeană”.
Vezi și aceste știri

Un cont bancar de aproape 7 milioane de lei, sechestrat de ARBI într-un caz de abuz de serviciu și delapidare a averii străine

Guvernul Gavrilița prezintă raportul de activitate, la un an de mandat. „Nu ne dorim o abordare triumfalistă” (VIDEO LIVE)
