Vasile Botnari a menţionat că, în viziunea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii Drumurilor, soluţia optimă pentru depăşirea problemei, care a devenit acută din cauza prejudiciilor aferente traficului de camioanele grele, este restabilirea unui drum mai vechi de la uzina de ciment pe lângă s. Păpăuţi, cu ieşirea la traseul Rezina-Şoldăneşti în preajma satului Ţareuca.
În acest scop, ministrul a anunţat că deja a fost elaborat studiul de fezabilitate pentru reconstrucţia sectorului de drum Păpăuţi-Ţareuca, estimat ca circa 67 milioane de lei, urmând să fie anunţate procedurile pentru începerea lucrărilor. În acelaşi timp, pentru redirecţionarea transportului greu pe acest drum este necesară construcţia de către Uzina „Lafarge Ciment” pe teritoriul său a unui sector cu lungimea de 3,5 km.
Participanţii la discuţii au convenit crearea unui grup de lucru de la ÎS „Administraţia de Stat a Drumurilor”, în comun cu autorităţile publice locale din Rezina şi reprezentanţii „Lafarge Ciment”, care în decurs de o săptămână vor evalua opţiunile existente pentru revitalizarea acestui drum, precum şi implicarea investitorului străin din Rezina în realizarea acestui proiect.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.