
Mai mulți consumatori au rămas fără apă rece la robinete
„Cea mai eficientă metodă pentru a disciplina consumatorii rău-platnici, conform legislaţiei în vigoare, rămâne a fi debranşarea de la sistemul de alimentare cu apă potabilă” a decis conducerea S.A. „Apă-Canal Chişinău.
・
Pe parcursul lunii septembrie curent 494 consumatori au fost avizaţi de către întreprindere, aceștia însumau datoria de circa 800 mii lei. La moment au fost debranşaţi 16 agenţi economici şi 34 de consumatori casnici, aceștia având suma totală a datoriei de circa 500 mii lei.
„S.A. „Apă-Canal Chişinău” avizează săptămânal zeci de consumatori cu restanţe, indiferent de statutul juridic al acestora. În urma primirii avizelor de debranşare, majoritatea datornicilor, în doar câteva zile, îşi achită restanţele. Dar, spre regret, sânt cazuri cînd unii consumatori nu achită serviciile oferite şi sânt debranşaţi” informează conducerea S.A. „Apă-Canal Chişinău.
Precizăm că, potrivit „S.A. „Apă-Canal Chişinău”, datornicii vor rămâne fără apă potabilă până nu-şi vor achita restanţele. Pentru a beneficia de serviciile ACC, aceştia vor fi nevoiţi să achite nu doar datoria înregistrată, ci şi cheltuielile privind debranşarea/rebranşarea la sistemul de alimentare cu apă potabilă.