Facebook introduce reclame şi pe Messenger

Facebook introduce reclame şi pe Messenger

Asemeni celorlalte platforme pe care le deţine, Facebook a demarat procesul de monetizare al serviciului Messenger. Facebook va oferi companiilor care deţin pagini oficiale pe reţeaua de socializare să trimită mesaje sponsorizate către fani prin intermediul boţilor automaţi. Aceştia vor începe să trimită mesaje promoţionale doar către cei care au comunicat în trecut cu brandul prin intermediul platformei Messenger, informează go4it.ro.

Se pare însă că reclamele de pe Facebook Messenger nu vor fi simple mesaje promoţionale sau link-uri către un produs sau o campanie de marketing, însă vor fi încadrate în căsuţe interactive, care pot include oferte limitate precum coduri de discount şi produse gratuite dacă utilizatorii chiar apasă pe conţinutul afişat.

De asemenea, reclamele de pe Facebook pentru anumite branduri pot încuraja deschiderea unei conversaţii pe Messenger cu respectivul brand, iar mesajele pot deschide mesaje către magazine unde pot fi cumpărate produsele promovate, fără a părăsi aplicaţia Messenger.

Publicitate

În ciuda faptului că mesajele directe pentru promovare pot părea intruzive, utilizatorii vor accepta sau respinge acest tip de marketing bazându-se pe abordarea fiecărui brand în parte. Cei care vor abuza de mesaje private sponsorizate s-ar putea trezi cu pagini de Facebook cu mai puţini fani sau pot ajunge în lista de contacte blocate.

Agora

AGORA își propune să devină cea mai credibilă instituție media din Republica Moldova prin calitatea și diversitatea conținutului, să fie prima alegere a cititorilor pentru știrile și analizele online.

REȚELE SOCIALE

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Twitter
  • Telegram
  • RSS Feed

APLICAȚIE

  • App Store
  • Google Play
© 2023 Interact Media SRL
  • Mastercard
  • Visa
  • PayPal