Comisia Electorală Centrală a publicat rapoartele financiare ale celor doi candidați pentru turul II al alegerilor prezidențiale. Pentru ultimele săptămâni ale campaniei electorale, candidatul socialist, Igor Dodon a cheltuit de două ori mai mult decât contracandidata sa, Maia Sandu.
Potrivit rapoartelor financiare, președintele ales, Igor Dodon a cheltuit aproape 2 milioane de lei, în ultimile două săptămâni ai campaniei electorale. Cei mai mulți bani, acesta i-a cheltui pe publicitate, și anume cea televizată.
În total, Igor Dodon a cheltuit în campania electorală 8 milioane de lei, cel mai mult a investit în săptămâna 3-4. În schimb, contracandidata sa, Maia Sandu, potrivit raportului financiar a cheltuit mai puțin din jumătatea sumei lui Igor Dodon.
La fel ca și Igor Dodon, Maia Sandu a cheltuit cel mai mulți bani în publicitate- 550,158 de mii de lei.
Potrivit rapoartelor financiare, Maia Sandu, în comparație cu celelate săptămâni, în turul doi a cheltuit cei mai mulți bani, aproape dublu față de săptămâna 3-4.
Vezi și aceste știri

Prețul la benzină de neclintit sau scumpiri de un ban: ANRE anunță ieftiniri de 19 bani la motorină și un ban la benzină

Maia Sandu, în cadrul unei mese rotunde organizate de publicația „The Economist”: Oamenii nu trebuie să fie nevoiți să aleagă între pâine și libertate

Un nou an școlar, noi specialități în programul studiilor universitare. A fost lansat Programul Profesiile Viitorului: Animație, Dezvoltare Jocuri și Multimedia
Advertoriale

Orange a fost desemnată cea mai performantă rețea din Moldova pentru a 10-a oară consecutiv

Ești în căutarea unei universități din țară pentru a-ți continua studiile? Află care sunt motivele de a aplica la USC, de la absolvenții de succes ai universității
