*Acest material este sponsorizat

BATI: Jucătorii din online-ul moldovenesc trebuie să își înteleagă audiența pentru a se putea dezvolta

BATI: Jucătorii din online-ul moldovenesc trebuie să își înteleagă audiența pentru a se putea dezvolta

Piața de publicitate online din Moldova este în plină dezvoltare, iar în această fază toți jucători care vor să țină pasul trebuie să adopte cele mai noi și performante tehnologii, sunt de părere consultanții din domeniu. Una dintre ele, devenită deja vitală, se referă la studiul de audiență online.

“Măsurarea traficului, cunoașterea profilului utilizatorilor, prezentarea datelor de audiență atât publicului, cât și partenerilor, reprezintă ABC-ul acestui sector. Sunt pași care trebuie urmați dacă vrei să rămâi relevant și credibil în piață”, este de părere Stanislav Popov, director BATI.

SMTAI conturează audiența fiecărui site și adaugă mai multe date despre interesele și obiceiurile acesteia. Studiul oferă suficiente date pentru a putea realiza planificări complexe și pentru a putea selecționa site-urile în funcție de caracteristicile audienței lor, urmărind indicatori specifici precum indexul de afinitate pe un anumit target grup, compoziția audienței sau reach-ul total. Posibilitatea de a analiza în aceeași interfața datele celor mai important jucători din publishing-ul moldovenesc reprezintă un real beneficiu pentru clienții de publicitate.

September_2016_SMTAI.jpg

De asemenea, cu ajutorul SMTAI, datele obținute de publisheri vor putea fi comparate cu datele provenite de la alți jucători din piața online, menținând nivelul de competivitate. Accesul la ultimele date de audiență, gradul de transparență și profesionalism oferit este la cel ma înalt nivel. Profesionalizarea procesului de planificare a campaniilor și migrare a bugetelor către site-urile care iși dovedesc în mod transparent performanțele sunt efectele principale ale studiului.

Despre BATI: Asociatia 'Biroul de Audit al Tirajelor si Internetului' (BATI) este o structura asociativa, necomerciala, constituita in 2009 cu scopul de a furniza industriei de publicitate din Moldova indicatori obiectivi si independenti asupra performantelor diverselor canale media, indicatori necesari pentru luarea deciziilor de alocare a bugetelor de reclama pe o baza profesionala. Membri BATI sunt persoane juridice, edituri de presa scrisa si online, agentii si clienti de publicitate.

 

P.

P.

Vezi și aceste știri
Belarusul a introdus pedeapsa cu moartea pentru tentativă de terorism

Belarusul a introdus pedeapsa cu moartea pentru tentativă de terorism

Turcia dă semnale contradictorii privind extinderea NATO

Turcia dă semnale contradictorii privind extinderea NATO

Fiecare al cincilea copil se naște în afara căsătoriei, în Republica Moldova

Fiecare al cincilea copil se naște în afara căsătoriei, în Republica Moldova

Advertoriale
Fă cunoștință cu mentorii din cadrul Click School! (INTERVIU)

Fă cunoștință cu mentorii din cadrul Click School! (INTERVIU)

Bine ați venit la Vinia Traian!

Bine ați venit la Vinia Traian!

Victoriabank este și în acest an partener al CCF Moldova în cadrul campaniei „Povești de acasă”

Victoriabank este și în acest an partener al CCF Moldova în cadrul campaniei „Povești de acasă”

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Copiii știu mai bine: În căutarea jobului perfect (VIDEO)
    Copiii știu mai bine: În căutarea jobului perfect (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Tatiana Miron, tânăra care a decis să revină din Spania pentru a dezvolta satele din Moldova (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Liderii lumii - sup lupă (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Dumitru și Emanuela Ciuprina, tinerii care au schimbat Bucureștiul pe satul Lunga din Florești (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Paștele - mâncare, tradiție, mister
Cele mai populare
  • 1
    Experții americani explică de ce Rusia a fost de acord să evacueze militarii ucraineni din Mariupol
  • 2
    Atenție: Vântul bate, copacii cad! Încă un arbore doborât în parcul Alunelul din capitală (FOTO)
  • 3
    Igor Dodon, amendat cu 9.000 de lei pentru că a purtat panglica „Sf. Gheorghe”. Reacția fostului președinte (DOC)
  • 4
    Ultima oră! CSE ia sub control prețul uleiului. Adaosul comercial și retrobonusul au fost limitate
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.