
Măsurarea audienței online - tehnologie adoptată de cei mai importanți jucători din online-ul moldovenesc
Majoritatea celor mai importanți jucători din sectorul online din Republica Moldova participă la studiul de măsurare a audienței online (SMTAI). Odată cu acest pas se confirmă maturitatea pieței de publicitate online și importanța studiilor sindicalizate.
・
„Acest pas denotă că rigorile pieței de publicitate online au crescut considerabil în ultimii ani și impun tuturor jucătorilor implicați alinierea la standarde ridicate de măsurare și raportare, standarde ce sunt îndeplinite de toți acești jucători și SMTAI. Decizia acestora este extrem de importantă și denotă transparență, seriozitate și respect pentru domeniul în care activează și pentru clienții lor. Sunt convins că în viitor toată lumea va înțelege importanța acestui studiu și vor împărtăși aceleași valori”, notează Stanislav Popov, director BATI.

„Orice business, orice agenție, are ca scop mulțumirea partenerilor prin oferirea unor soluții optime pentru nevoile lor. Studiul de audiență ne ajută să ne îmbunătățim serviciile, să măsurăm rezultatele, să ne dezvoltăm și să dezvoltăm piața, adopând cele mai noi și mai bune tehnologii. Decizia de a ne abona la Studiul de Audiență a venit firesc, vrem să fim printre cei mai buni și să le oferim cele mai bune servicii partenerilor noștri”, spune Dorel Samoila Director Comercial Vivaki Moldova și membru în Consiliul de Administrare BATI.
P.