
Facebook va oferi utilizatorilor posibilitatea de a bloca reclama
Facebook testează posibilitatea ca utilizatorii să poată selecta blocarea acelor reclame care-i deranjează, anunță portalul digitaltrends.com.
・
Funcția este testată în privința reclamelor de pe Facebook, la mărcile de băuturi spirtoase sau asupra comercianților acestei nișe, precum și în cazul creșterii și educării copiilor. Aceasta ar urma să fie prima dintr-o serie prin care platforma de socializare va permite utilizatorilor săi blocarea selectivă a anumitor reclame.
„Acestea sunt două dintre cele mai des întâlnite chestiuni”, a spus Mark Rabkin, vicepreședinte pentru reclame în cadrul Facebook. Conform lui, „pentru familiile care se confruntă cu decesul unui copil, să vadă în continuare reclame pe Facebook despre creșterea copiilor sau lucruri noi pentru bebeluși, poate fi cu adevărat deranjant”.
Concomitent cu experimentul blocării de către utilizatori a reclamelor, Facebook va actualiza modul de afișare al selectorului de preferințe al reclamelor pentru a face mai ușoară navigarea în cadrul acestuia. Fiind deocamdată doar un experiment în faza de testare. Funcția va fi disponibilă inițial unui număr limitat de utilizatori, urmând să fie disponibilă tuturor celor care folosesc rețeaua de socializare, după îmbunătățire.