1. Publicarea conținutului la cele mai bune ore.Compania SumAll a stabilit care sunt orele potrivit pentru a posta informația pe diverse platforme de socializare. Iată care sunt ele:9:00 - 11:00 pentru Google+13:00 - 15:00 pentru Twitter13:00 - 16:00 pentru Facebook19:00 - 22:00 pentru Tumblr17:00 - 18:00 pentru Instagram20:00 - 23:00 pentru Pinterest
În cadrul unui articol publicat pe entrepreneur.com, John Rampton scrie că personal a observat o tendință a femeilor să fie on-line mai după amiază pe Facebook, Instagram și Pinterest. „Eu aștept de regulă, până în jurul orelor 22:00 sau 23:00 pentru a posta. Când lucrez cu un site dedicat comerțului electronic, cel mai bun timp pentru mine pentru a posta este joi seara”, scrie acesta. Potrivit lui, compania la care a lucrat anterior putea vinde joi seara o cantitate de produse de trei ori mai mare decât în orice altă noapte a săptămânii.
2. Mărirea listei de e-mail.Folosirea e-mail-ului mai este în vogă. Încă în 2012, 91% din consumatori au raportat că își verifică poșta electronică în fiecare zi.
Așadar, e-mail-ul poate fi un atu major în cadrul unei campanii de marketing. Tot ce trebuie să faci este să crești nummărul de abonați la notificările privind eventualele reduceri, sau oferte fierbinți oferite de companie. Elaborează un formular de înscriere de pe site sau de pe Facebook print-o aplicație, ceea ce va oferi clienților stimulente de a se alătura listei de abonamente.
3. Mesajul potrivit pentru platforma potrivită.
Fiecare platformă de socializare servește unui scop anume de a atrage un public distinctiv. Spre exemplu nu s-ar potrivi promovarea unui birou de avocați în Instagram sau Pinterest.
Evan LePage, un scriitor pentru HootSuite, explică faptul că utilizatorii Twiiter se bucură de o imagine atașată, utilizatorii Facebook operează cu butonul „Îmi place”, iar pe Google+ stau doar avocații pasionați. Va trebui testată fiecare platformă pentru a vedea reacția publicului. Datele statistice arată că femeile petrec mai mult timp pe Pinterest, INstagram și Facebook, iar bărbații pe Twitter, Google+ și altele.
4. Nu vă bazați doar pe strategiile obișnuite. Într-o lume perfectă, efectele motorului de căutare obișnuit ar fi suficiente, iar cel mai mare avantaj aici este gratuitatea acestuia. Lumea este, însă, departe de perfecțiune, ceea ce motivează companiile să plătească pentru a avea și mai mult trafic pe paginile lor electronice.
Strategia pay-per-click este o modalitate foarte bună de a obține rezultate imediate. Pentru asta utilizați Google AdWords. Iar toate platformele social media, inclusiv Facebook și Twitter, oferă posibilitatea de a cumpăra anunțuri. De asemenea spațiile pentru publicitate sunt disponibile pe YouTube și Reddit.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.