O companie care promovează turismul dentar în Moldova riscă un proces de judecată în Italia

O companie care promovează turismul dentar în Moldova riscă un proces de judecată în Italia
Foto:xanitmedicaltourism.com

Litigiul dintre o Asociație a medicilor stomatologi din Italia și compania Travel to Dentist, care se ocupă de promovarea turismului dentar, ar putea ajunge în instanță ca urmare a unui articol în care toți medicii italieni au fost prezentați drept mincinoși, scrie odontoiatria33.it.

Compania Travel to Dentist a publicat un articol în care medicii italieni erau prezentați drept niște mincinoși care ar induce în eroare pacienții din Italia. Astfel, pentru a nu pierde clienții ei ar spune pacienților că serviciile dentare din străinătate sunt de proastă calitate, stomatologii nu au studii de specialitate, sunt utilizate cele mai ieftine materiale sau că prețul anunțat va fi majorat. 

„Afirmațiile care se conțin în articol precum și reprezentările grafice care asimilează stomatologii italieni cu Pinochio, care spune minciuni, reprezintă o gravă ofensă reprezentanților acestei profesii exercitate de peste 60 mii de persoane în Italia. Stomatologii italieni își fac corect și profesionist meseria”, scrie într-un comunicat de presă Giuseppe Renzo, președintele CAO (Asociație care cuprinde toți medicii stomatologi din Italia).
CAO a solicitat companiei Travel to Dentist să șteargă articolul de pe site și să publice dezmințiri, în caz contrar a amenințat că se va adresa în judecată. 

Compania care se ocupă de promovarea turismului dentar în Moldova și-a cerut scuze pentru „generalizarea informațiilor” și a declarat că a modificat articolul „astfel că acesta nu se mai referă la toți medicii stomatologi din Italia. „Nu am dorit să ofensăm pe cineva sau să generăm informații false în baza articolului publicat de cotidianul La Repubblica pe 28 mai 2010, câteva informații găsite pe internet și mărturiile pacienților noștri”, susțin cei de la Travel to Dentist.

Compania a refuzat să șteargă articolul având în vedere că s-au efectuat modificări. „Dacă considerați că informațiile prezentate nu sunt veridice suntem dispuși să facem modificările necesare”, mai scriu reprezentanții companiei care se ocupă cu promovarea turismului dentar în R. Moldova.

Turismul dentar este foarte popular în Italia din cauza prețului care poate ușor depăși zeci de mii de euro pentru tratamente complicate. Astfel, agențiile care promovează turismul dentar, inclusiv în R. Moldova, se bucură de popularitate. Acest fapt, însă, lasă fără de lucru mulți stomatologi italieni.

Avem puterea să ne ajutăm unii pe ceilalți….

Dacă și tu crezi că ceea ce citești pe acest site sunt informații importante, atunci susține munca redacției AGORA cu un abonament digital ca să devină mai bună, să facă știri deosebite, interviuri mai interesante, articole și povești care să te facă să vrei să le recitești și să le distribui prietenilor tăi.

Mai mult, răsplătim fiecare abonat cu un set de produse locale, împachetate cu dragoste de echipa de la From the Heart Shop, astfel contribuim împreună la promovarea produselor de-acasă, din Moldova.

Devino de astăzi Susținător, Fan sau Ambasador AGORA

Vezi și aceste știri
 Franța ridică din restricțiile anti-COVID, după intrarea în vigoare a pașaportului de vaccinare

Franța ridică din restricțiile anti-COVID, după intrarea în vigoare a pașaportului de vaccinare

Putin i-a acordat lui Alexei Miller titlul de „Erou al Muncii”

Putin i-a acordat lui Alexei Miller titlul de „Erou al Muncii”

Austria adoptă vaccinarea obligatorie a adulților, o premieră în Uniunea Europeană

Austria adoptă vaccinarea obligatorie a adulților, o premieră în Uniunea Europeană

Advertoriale
Cum să vă echilibrați alimentația după mesele copioase de sărbători cu ajutorul produselor proaspete? METRO are soluția!

Cum să vă echilibrați alimentația după mesele copioase de sărbători cu ajutorul produselor proaspete? METRO are soluția!

Philip Morris lansează Disrupt Camp. O competiție online pentru studenții din Moldova, Georgia și Armenia

Philip Morris lansează Disrupt Camp. O competiție online pentru studenții din Moldova, Georgia și Armenia

 Cel mai bun angajator: Compania JTI Moldova a primit titlu de „Cel mai Bun Angajator” timp 9 ani consecutiv (VIDEO)

Cel mai bun angajator: Compania JTI Moldova a primit titlu de „Cel mai Bun Angajator” timp 9 ani consecutiv (VIDEO)

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Copiii știu mai bine: Ce-și doresc femeile? Ce-și doresc bărbații? (VIDEO)
    Copiii știu mai bine: Ce-și doresc femeile? Ce-și doresc bărbații? (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Pune-un ban deoparte (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Totul despre bani (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Care-i treaba cu șefii, ce mașini conduc și de ce au camere video în birou (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Soluții noi pentru probleme vechi sau ce ne facem cu rănile căpătate la terenul de joacă (VIDEO)
Cele mai populare
  • 1
    Moldova intră în Cod Roșu: Toate școlile, de luni, trec în regim online pentru o perioadă de două săptămâni. Ce alte restricții au fost impuse
  • 2
    Tauber evită să zică cât o costă naveta Bălți-Chișinău, dar spune că ar putea închiria un apartament în nordul țării
  • 3
    Aprobat de Parlament! În R. Moldova se instituie stare de urgență (VIDEO)
  • 4
    Rusia: „Nu vom ataca, lovi sau invada Ucraina. Efectuăm doar manevre și transferăm trupe pe propriul teritoriu”
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.