Președintele Global Speakers Federation vine la Chișinău

Președintele Global Speakers Federation vine la Chișinău

La 22 octombrie 2014, în incinta Hotelului Leogrand din Chișinău, urmează să aibă loc Conferința „How to make generations X, Y and Zoomers happy and productive at work”. La eveniment este așteptată Cheryl Cran, președintele Global Speakers Federation, care va împărtăși experiențe practice privid crearea unui mediu de business excelent. Mai jos vedeți argumentarea organizatorilor privind organizarea în Republica Moldova a unui astfel de eveniment: 

„M-am gândit să încep acest articol cu un paragraf foarte interesant din una din cărțile mele preferate „Capitalism, Management pentru Omenire” de Jonas Ridderstrale și Kjell Nordstrom, mi se pare foarte apropiat de situația reală a piețelor din S-E Europei și a vremilor în care ne învârtim ca simpli consumatori de produse și servicii”

„Colectivismul, în toate formele și manifestările sale - se clătina. Astăzi, pur și simplu oamenii și organizațiile din lumea industrializată au la dispoziție un număr semnificativ mai mare de opțiuni în comparativ cu alte perioade din trecut. Își cunosc drepturile. Viețile noastre și destinele corporațiilor sunt influențate mai degrabă de alegerile pe care le facem decât de vicisitudinile sorții. Capitalul și competențele reprezintă într-adevăr niște cerințe de bază, dar nici măcar accesul la aceste două elemente nu garantează succesul. Totul depinde de alegere. Fie că mergeți după propriul vostru ritm, fie că îi îndrumați pe ceilalți după cum vreți voi, individualismul reprezintă triumful alegerii asupra controlului și victoria alegerii precaute împotriva sorților. Pentru un număr tot mai mare de oameni, viața se construiește în funcție de alegeri”. Așadar, doamnelor și domnilor hotărâți-va! ce vreți să schimbați săptămâna această?

Știți abordarea universală: „Nu vă supărați...” sau „Scuzați-mă că vă deranjez...”? Este cumva născută din această stare de fapt pe care am fost obișnuiți să o întâmpinăm la diversele ghișee în spatele cărora se află câte un funcționar... să îi spunem istovit. Dar asta este o imagine „arhaică”. În zilele noastre parcă s-a schimbat ceva...

Acum, marketingul cu care companiile ne-au obișnuit în a-și vinde imaginea, face ca totul să fie mai colorat, mai vesel, astfel încât impresia creată să determine o stare de bine celui care se numește client, sau să determine un impuls de cumpărare celui care se numește potențial client. Unele companii chiar au și succes, dar unele... Aici intervine întrebarea: ce determină succesul companiilor? Un plan de afaceri diferit?

Un segment de piață diferit? Dar ce te faci când abordezi același segment de piață? Cei mai mulți ar spune că diferența este făcută de acei angajați cu care intră în contact ei, ca și clienți, acei angajați care, în față clientului, reprezintă banca, firma de telecom, sau poate supermarketul preferat. Mai nou avem de unde alege, electronice, electrocasnice, credite, telefoane s.a.m.d. Mai nou, măsurăm calitatea în funcție de cât de promt am fost primiți de angajați, de cât de amabili au fost cei cu care am vorbit, de cât de simplu îmi va fi să apelez la un specialist pentru eventuale probleme care apar pe parcurs, de cât de bine voi fi tratat în continuare ca și client, ce avantaje am dacă devin client, de câtă încredere îmi inspiră compania și lista poate continua.

De partea cealaltă sunt companiile, conduse tot de oameni. Cu alte cuvinte putem să câștigăm și să păstrăm un client. Diferența dintre generații poate fi o bătaie mare de cap pentru mulți manageri dar, totodată, o adevarată oportunitate. Deseori, din păcate, aceste diferențe nu sunt remarcate și nu sunt folosite eficient, în favoarea business-ului și a unei atmosfere cât mai placute la locul de muncă.

În cadrul Conferinței How to make generations X, Y and Zoomers happy and productive at work din 22 octombrie 2014, Hotel Leogrand, Chișinău vom povesti alături de Dna Cheryl Cran, Președintele Global Speakers Federation experiențe practice care vă vor ajuta în crearea unui mediu de business excelent dar și în dezvoltarea angajaților. Pentru mai multe detalii și înscrieri ne puteți contacta la office@tmi.ro ; office@qualians.ro sau la numărul +40756 224 855 qualians.ro/conferinte

Andreea (Udrea) Rădulescu,

General Manager Qualians Republica Moldova

P.

Reacții la acest articol
Spațiu rezervat vizitatorilor Agora.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.