„Planeta Moldova” ar putea deveni realitate. O petiție cere atribuirea numelui de „Moldova” unei planete noi-descoperite

Foto: change.org

O petiție semnată de „People of Moldova” (trad. - oamenii Moldovei) solicită numirea uneia dintre cele 7 planete descoperite recent de NASA cu numele „Moldova”.

„We, the people of the Republic of Moldova, ask you to name a planet from the new discovered TRAPPIST-1 planetary system - Moldova, in the name of our country” - așa începe petiția, scopul căreia este numirea unei planete cu numele „Moldova”.

Puteți semna petiția aici.

Amintim că astronomii au descoperit șapte planete de mărimi apropiate de cea a Terrei gravitând în jurul unei singure stele. Acestea ar putea avea apă în formă lichidă la suprafață, iar trei planete sunt în zona care în mod tradițional este considerată „locuibilă”, unde viața ar putea fi posibilă.

Dacă tot ai ajuns aici...

...înseamnă că ți-a plăcut articolul sau te preocupă subiectul. Noi vrem să venim cu cât mai multe articole pe care să le citești până la final. Acum le poți spune direct jurnaliștilor din redacție ce vrei să citești și în ce format.

Noi păstrăm jurnalismul AGORA deschis tuturor. Nu avem în spate oligarhi sau politicieni și nimeni nu-i dictează editorului cum să scrie despre un subiect sau altul. Sprijinul tău ne va ajuta să ne păstrăm această independență. Orice contribuție, oricât de mare sau mică, este extrem de valoroasă pentru noi.

Sprijină AGORA astăzi cu doar 98 de lei. Mulțumim.

Șeful Poliției de Frontieră propune ca în următoarea hotărâre CNESP să fie introdusă obligativitatea de testare din cont propriu la COVID-19 și pentru angajații instituției