Ideea este cât se poate de simplă. În momentul în care vă uitați la clipuri mai lungi pe YouTube, ați observat că acestea sunt întrerupte de reclame. După 5 secunde, există un buton de skip prin intermediul căruia poți continua vizionarea. Acel format de reclame s-ar putea să vă deranjeze mai mult decât cele de la început, dar sunt necesare pentru monetizarea clipurilor de către creatorii de conținut. O rețetă similară va fi pusă în aplicare de către Facebook.
După ce a făcut investiții semnificative pentru a ne convinge să postăm cât mai multe clipuri pe Facebook, în format live sau nu, compania a anunțat un sistem foarte detaliat de monetizare a clipurilor. În loc să vedeți reclame la începutul clipurilor, acestea vor apărea pe parcurs. Vor avea o durată de 20 de secunde și nu pot fi afișate până când nu au trecut cel puțin 20 de secunde din clip. Dacă este vorba de un clip mai lung, veți avea parte de mai multe reclame la o distanță.
Clipurile care au fost înregistrate live anterior pe Facebook de către o persoană cu minim 2000 de followeri și cel puțin 300 de persoane care îl vizionează concomitent pot de asemenea să conțină reclame. Condiția este să fie inserate după minim 4 minute din clip. În privința profitabilității, 55% din profit va ajunge la creatorul de conținut și 45% vor merge la Facebook.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.