Mai multe mărci pentru produse pret-a-porter, în special Uniqlo, DKNY sau Dolce&Gabana, au realizat deja colecții incorporând elemente ale „modei islamice” sau „modest fashion”. În schimb, producătorii de echipament sportiv au stat până acum în expectativă, notează AFP.
Nike a anunțat că a realizat un fel de eșarfă perforată, foarte ușoară, care lasă aerul să circule, întrucât sportivele consultate s-au plâns de faptul că vălul menține o căldură prea ridicată, în condițiile de concurs. Vălul nu este ajustabil, dar este fabricat dintr-un material elastic, care permite ajustarea lui pe figura femeii care îl poartă.
Într-un mesaj postat pe Facebook, Amna Haddad a salutat crearea acestui nou produs, un hijab sportiv în fapt, care ajută „femeile musulmane care poartă sau nu hijab, depinde de ele să aleagă. Totodată, este încurajată noua generație de sportive să devină profesioniste în acest domeniu”.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.