Instagram, cu cei 600 de milioane de utilizatori activi pe tot globul pământesc a devenit platforma în cadrul căreia crește cel mai rapid marketingul influencerilor. Cheltuielile pentru acest tip de promovare se prognozează a fi peste 1 miliard dolari.
De ce?
Instagram este platforma unde conținutul vizual cu tendințele de lifestyle, fashion și „consum” sunt la locul său în postările zilnice ale utilizatorilor, cât și ale celor mai cotați influenceri.
Mediakix a făcut o cercetare pe hashtaguri de tipul #ad #sponsored #spon #sp pentru a înțelege care este volumul și creșterea marketingului cu influență, rezultatele sunt uimitoare:
- 9.7 miliarde de postări sponsorizate de branduri au fost realizate în 2016
- se estimează 1.04$ miliarde a fi investite în 2017
Mediakix concluzionează că Instagram este cea mai potrivită platformă pentru asemenea tip de marketing, fiindcă utilizatorii sunt mai predispuși să urmărească un influencer, să se construiască o audiență care să și interacționeze cu postările.
În 2016, parteneri în marketing de influență au devenit așa branduri ca Target, H&M, Adidas, Samsung, American Express, Toyota, Fairmont, Microsoft și multe alte branduri care, cu siguranță, sunt urmărite în online.
Dacă vă întrebați de costuri, pe piețile mari o postare sponsorizată de brand pe pagina unui influencer poate costa de la 50$ pentru un micro-influencer, până la jumătate de milion de dolari pentru doar o singură postare (de ex. starul Ariana Grande sau Selena Gomez).
Vezi și aceste știri

„N-a mâncat lupul iarna”: Cum va fi vremea în ultimele zile ale lunii Gerar

Expert în științe agricole: Fluctuațiile termice sunt îngrijorător. Ce riscuri sunt pentru roada anului 2023 (VIDEO)

Cinci bărbați din Rusia, blocați în aeroportul din Coreea de Sud de luni de zile. Statul nu-i recunoaște drept refugiați și le interzice intrarea în țară
Advertoriale

Microinvest susține agricultorii din Moldova cu CREDITE AGRO de până la 7 000 000 lei

Scopul și valorile maib, într-o nouă interpretare – prezentate întregii echipe
