
Aproape o mie de cetățeni s-au plâns la ANRE, în 2016. O treime sunt consumatorii de energie electrică
În 2016, aproape a mie de consumatori au telefonat la Linia Verde a ANRE. Cei mai multe apeluri au fost din partea consumatorilor de energie electrică, iar cele mai puține din partea celor care au achiziționat produse petroliere.
・
Pe parcursul anului 2016, la Linia Verde a ANRE au fost înregistrate 912 de apeluri telefonice.Cele mai stringențe subiecte semnalizate au fost: asigurarea cu energie electrică, gaze naturale, apă potabilă, energie termică, produse petroliere etc.
În acest context, au fost înregistrate următoarele apeluri:- consumatorii de energie electrică - 372 de apeluri;- consumatorii de gaze naturale - 147 de apeluri;- consumatorii de apă potabilă și menajeră - 316 apeluri;- consumatorii de energie termică - 54 de apeluri;- consumatorii de produse petroliere - 23 apeluri.
De asemenea, în perioada de referință au fost în audiență 178 de cetăţeni. În cadrul audienţelor au fost examinate un șir de petiţiile şi materialele prezentate, iar cetățenii au primit consultaţii privind modul de soluţionare a problemelor abordate, suport tehnic şi informaţional referitor la procedura de depunere a petiţiilor la prestatorii de servicii sau Agenţie.
Una din sarcinile Agenției Națională pentru Reglementare în Energetică este să protejeze drepturile și interesele legitime ale consumatorilor, iar în acest context Agenția îndeamnă consumatorii să semnaleze orice încălcare a dreptului său la Linia Verde. Numărul 0 80001008 (apel gratuit) poate fi format din orice localitate a Republicii Moldova, de luni până vineri, între orele 9.00 - 12.00 şi 13.00 - 17.00.
Petițiile pot fi expediate pe adresa [email protected]