FOTO. Creatoarea brandului Nikita Rinadi planifică să dezvolte o linie de producere a rochiilor de seară și de mireasă

FOTO. Creatoarea brandului Nikita Rinadi planifică să dezvolte o linie de producere a rochiilor de seară și de mireasă


Ambiția este calitate care a reușit să îi propulseze afacerea până la nivel internațional, atât în vest (România), cât și în est (Rusia, Kazahstan). Iar instruirea continuă a făcut-o să înțeleagă că e imposibil să urmărească întreaga industrie fashion și că în fața potențialului său client trebuie să vină cu viziuni diferite și unice.
Vorbim de creatoarea brandului Nikita Rinadi, Nadya Gudumak. Tânăra  femeie de afaceri povestește într-un interviu pentru EA.md despre strategia brandului aflat în continuă dezvoltare și cum reușește să se reinventezi la fiece colecție pentru a face față cerințelor și tendințelor pieței. 

„În fiece an, strategia brandului se schimbă în funcție de cerințele pieței. Știm că avem multe de făcut și pentru asta există un plan de activitate bine determinat. Aici nu pot spune că punctul forte este neapărat inspirația, deoarece pentru o bună funcționare a companiei sunt necesare multe atribute: certitudine, atenție, organizare, planificare, promovare, implicare sută la sută și mult risc. Dacă e să vorbim de plasamentul brandului pe piața autohtonă, suntem pe poziții stabile de creștere”, afirmă Nadya Gudumak.

Succesul de acasă i-a dat curaj să meargă și mai departe, înafara țării. E conștientă că nu e o cale ușoară, dar spune că munca asiduă o va ajuta să-și realizeze planurile. 

„Este adevărat, deja suntem și pe alte piețe, ne mândrim cu asta și am muncit mult pentru a ajunge acolo. Pentru România am pregătit o colecție capsulă care purta numele Andreea Marin by Nikita Rinadi și asta a fost lansarea noastră pe această piață. Am creat și un magazin online Nikitarinadi.com, de unde puteau fi procurate colecțiile de bază, dar și această colecție capsulă. Acum avem câteva puncte de comercializare online în România. Acum mai pregătim ceva frumos pentru femeile de acolo și în curând vom veni cu detalii. Cât privește alte piețe, acum lucrăm mult în această direcție și ne-am propus ca până la final de an să avem câteva puncte de comercializare în Rusia și Kazahstan. Consumatorul de acolo apreciază foarte mult produsul nostru. Voi încerca să diversific colecțiile ținând cont de specificul fiecărei țări în parte. Știu că nu am ales cea mai ușoară cale ca producător, dar nu pot ignora preferințele și specificul acestor țări - sunt un potențial enorm pentru brandul nostru”, recunoaște creatoarea brandului Nikita Rinadi.

„Cea mai importantă lecție învățată: Să ai mereu pregătit un planul „B” pentru orice situație”. Nadya Gudumak.

Femeia de afaceri mai spune că deși piața locală este una destul de mică, producătorii autohtoni trebuie să urmeze tendințele internaționale și să aibă mereu ambiția de a ajunge și pe alte piețe. 

„Industria ușoară de la noi este în dezvoltare, un factor extrem de bun pentru producătorii autohtoni. Important este să reușim atât pe plan financiar, cât și creativ. Chiar dacă avem o piață mică, trebuie să ținem cont de tendințe, să ridicăm calitatea produsului și să creștem din punct de vedre profesional. Încurajez fiecare designer și producător să exploreze noi piețe de desfacere, să atragă investiții străine și să tindă mereu spre o creștere continuă a calității, să ofere produse care să îl mulțumească sută la sută în primul rând pe el”, mai adaugă Nadya Gudumac.

Când vine vorba de planuri de viitor, atenția creatoarei se oprește asupra dezvoltării liniei de producere a rochiilor de seară și de mireasă. „Cred că în scurt timp vom avea mai multe de povestit, acum sunt doar planuri care urmează a fi realizate”, a punctat aceasta.

Hai să fim prieteni! Hai să #SusținemPresa independentă cu câte un abonament AGORA, de 98 de lei.

Dacă tot ai ajuns aici...

...înseamnă că ți-a plăcut articolul sau te preocupă subiectul. Noi vrem să venim cu cât mai multe articole pe care să le citești până la final. Acum le poți spune direct jurnaliștilor din redacție ce vrei să citești și în ce format.

Noi păstrăm jurnalismul AGORA deschis tuturor. Nu avem în spate oligarhi sau politicieni și nimeni nu-i dictează editorului cum să scrie despre un subiect sau altul. Sprijinul tău ne va ajuta să ne păstrăm această independență. Orice contribuție, oricât de mare sau mică, este extrem de valoroasă pentru noi.

Sprijină AGORA astăzi cu doar 98 de lei. Mulțumim.

Vezi și aceste știri
Cum au încercat rușii să „recupereze” Basarabia în 1924: Răscoala de la Tatarbunar și procesul celor 500 (2)

Cum au încercat rușii să „recupereze” Basarabia în 1924: Răscoala de la Tatarbunar și procesul celor 500 (2)

Romeo Lopotencu, demis în toamna anului trecut, restabilit în funcția de directorul al Red-Nord

Romeo Lopotencu, demis în toamna anului trecut, restabilit în funcția de directorul al Red-Nord

Afganistan: Peste 100 de jurnaliști cer ajutorul comunității internaționale pentru sprinjinul libertății presie

Afganistan: Peste 100 de jurnaliști cer ajutorul comunității internaționale pentru sprinjinul libertății presie

Advertoriale
Castel Mimi – legenda locului care scrie istorie, la Bulboaca, de 5 ani (FOTO)

Castel Mimi – legenda locului care scrie istorie, la Bulboaca, de 5 ani (FOTO)

De ce aeroportul din Lukla este cel mai primejdios din lume și cum moldovenii au vopsit ouă în Nepal, de Paște. Istoriile documentarului MyEverest

De ce aeroportul din Lukla este cel mai primejdios din lume și cum moldovenii au vopsit ouă în Nepal, de Paște. Istoriile documentarului MyEverest

Cine sunt experții internaționali, invitați la „Moldova ICT Summit 2021: The Future of Digital”

Cine sunt experții internaționali, invitați la „Moldova ICT Summit 2021: The Future of Digital”

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
    Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
  • Oameni ca tine | Un cuplu de la Ialoveni a pus pe roate o afacere creativă: „În dragoste și în business toate căile sunt bune”
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Tărț la PAS. Analizăm promisiunile noii majorități parlamentare și cât de reale sunt acestea (AUDIO)
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Viața de deputat, între glamour și birocrație. Discuție cu fostul parlamentar Vadim Pistrinciuc (AUDIO)
  • De la 11, cu Veaceslav Platon despre promisiunile electorale ale lui Veaceslav Valico
Cele mai populare
  • 1
    Au refuzat să lucreze acolo unde au fost repartizați, așa că au fost obligați, de stat, să restituie banii pentru anii învățați. Avocatul Poporului ia apărarea absolvenților Academiei Militare
  • 2
    Testamentul Prințului Philip al Marii Britanii va rămâne sigilat timp de 90 de ani
  • 3
    Autoritățile locale din Cupcini vor aloca 200 mii de lei pentru un bust în memoria primarului socialist Ivan Ostaficiuc (DOC)
  • 4
    Gazprom, suspectat de manipularea pieței de gaze. Un grup de europarlamentari cer anchetarea companiei
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.