Kaufland și-a asumat angajamentul să susțină în continuare festivalul „Bucurie în Mișcare”. Pentru că a avut un succes răsunător la prima ediție, Asociația 11even din România, alături de AVI-Moldova, cu susținerea companiei Kaufland, anunță cea de-a doua ediție a Festivalului „Bucurie în Mișcare”, în special pentru toți cei care preferă un mod activ de viață.
Ediția din acest an ia amploare și se va desfășura timp de 3 săptămâni, în perioada 10- 25 iunie 2017, în 4 orașe alese să găzduiască cea mai amplă inițiativă de promovare a mișcării în masă din țara noastră.
„Bucurie în Mișcare” vine în orașul tău:
10-11 iunie - Orhei, Piața Vasile Lupu ;
17-18 iunie - Bălți, str. Independenței 1 (lângă Primărie) și Cahul, Parcul Central Grigore Vieru,
22-25 iunie - Chișinău, Parcul Dendrariu.
Derulat anul acesta sub sloganul „Iubesc mișcarea!”, proiectul își propune astfel să aducă împreună copiii, părinții și tinerii care împărtășesc aceleași pasiuni, sportivi amatori și profesioniști, într-un eveniment viu, extrem de ofertant. Organizatorii vor amenaja diverse zone pentru toți cei care iubesc mișcarea, printre care: caravana de joacă pentru prichindei, cros-ul Bucurie în Mișcare, cursa Bucurie în mișcare pe biciclete, jocuri și concursuri pentru copii și familie, competiții sportive, demonstrații sportive, fitness și dans, jocuri de team-building, zona cu meșteșuguri, zona cu bunătăți de toate felurile, zona de relaxare și board-games pentru tineri și altele.
În campania din acest an, organizatorii lansează o provocare participanților prin intermediul unei zone de conversii creative a deșeurilor în jocuri și jucării. Toate materialele rezultate în cadrul zonei „Reciclăm și ne jucăm” vor fi oferite celor prezenți în schimbul unor donații, iar banii adunați vor fi utilizați pentru susținerea unor cauze sociale locale, indetificate împreună cu partenerii de la Guvern24.
„Pentru Kaufland, responsabilitatea față de oameni este pe primul loc, iar angajamentul nostru este pe termen lung. Cel mai de preț cadou pe care îl putem face societății este să fim uniți prin bucuria mișcării.”, a menționat Anna-Katharina Scheidereiter, responsabil CSR Kaufland.
Cele 4 evenimente sunt implementate cu sprijinul unor co-organizatori locali, oameni și organizații care susțin activ sportul și implicarea în comunitate. Pentru mai multe informații despre campania Bucurie în Mișcare Moldova 2017 sunteți accesați să accesați site-ul sau pagina oficială de Facebook.
Proiectul „Bucurie în Mișcare”
„Bucurie in Mișcare” este un proiect de promovare a sportului și mișcării în comunitate, demarat de Asociația ”11even” în anul 2012. Până în prezent, proiectul a fost implementat în peste 25 de orașe din România și în Chișinău, Moldova, reunind zeci de mii de participanți.
Prima ediţie s-a numit Family Olympics și a avut loc în 10 oraşe din România în timpul Jocurilor Olimpice din Londra. Cu acea ocazie, au fost strânse fonduri pentru cumpărarea a 80000 de ghiozdane destinate copiilor din mediul rural, în cadrul unui program derulat în parteneriat cu World Vision România.
Proiectul a ajuns în Chișinău în primăvara anului 2016, unde s-a desfășurat pe parcursul unei săptămâni și a atras peste 10000 de participanți, cu ocazia primei ediții.
Despre Asociaţia ”11even”:
Asociația implementează o serie de programe care au ca temă educația și dezvoltarea personală, și organizează evenimente sportive de amploare. Unul din principalele programe ale asociației este „Creatori de Viitor”, program care-și propune să reunească o comunitate activă și dinamică a tinerilor cu rezultate deosebite din România. În 2011 au demarat rețeaua de evenimente „11even Experiences”, iar în 2012 au demarat seria de evenimente „Bucurie în Mișcare”. Mai multe informații despre Asociația 11even regăsiți pe www.11even.ro .
Despre AVI-Moldova
Asociaţia de Voluntariat Internaţional din Moldova (AVI-Moldova), membră a Service Civil International, organizaţie pacifistă de nivel mondial, este o organizaţie de voluntariat care are drept scop promovarea păcii, toleranţei, voluntariatului internaţional, schimbului intercultural, modului sănătos de viaţă prin intermediul activităţilor de voluntariat. Unul din obiectivele principale este promovarea oportunităților pentru tineri și a proiectelor sociale în comunitatea noastră. Mai multe detalii despre proiectele AVI-Moldova sunt pe site-ul avimd.org și pagina de facebook.
Despre Kaufland:
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 200.000 de angajați și 1.300 magazine în 7 țări. Cea mai mare parte a proiectelor de CSR semnate de Kaufland sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea proiectelor sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari.
Vezi și aceste știri

Ministerul Afacerilor Externe din România califică drept „nefondată și motivată politic” decizia CMC prin care a respins solicitarea Radio Chișinău

Din Moldova spre Ucraina a pornit a doua tranșă cu ajutor umanitar în valoare de 67,5 milioane de lei
