În data de 16 iunie 2017, Banca Comercială Comerțbank a obținut premiul mare, „Mercuriul de Aur”, la nominalizarea „Favoritul anului”, în cadrul evenimentului „Marca Anului 2016” și a fost premiată cu diplomă în cadrul Concursului pentru realizări în domeniul calității 2016.
Președintele Comitetului de Conducere Comerțbank, Serghei CARTAŞOV, a menționat că „Acest premiu este meritul unei colaborări strânse a echipei Comerțbank. Ne bucurăm de aprecierea oferită în cadrul categoriei „Favoritul anului”. Vom continua să creștem nivelul calității în deservirea clienților, oferindu-le astfel produse și servicii noi.”
Premiul a fost acordat pentru cea mai de succes strategie de comunicare bancară implementată pe piața Moldovei. La baza evaluării au stat rezultatele realizării strategiei Comerțbank, inclusiv poziționarea acesteia, ideea creativă, complexul formelor de comunicare și marketing, creșterea vânzărilor.
De asemenea, în anul 2016 banca a înregistrat o creștere a următorilor indicatori:
- Prima poziție din 11 după indicatorul „Tempoul de creștere a activelor” - 26,3%;
- Prima poziție din 11 după indicatorul „Tempoul de creștere a depozitelor persoanelor fizice”- 49,4% ;
- A doua poziție 2 din 11 după criteriul „Rentabilitatea activelor” cu o cifră de 3,06%;
- A doua poziție 2 din 11 după indicatorul de „Lichiditate a băncii”. Nivelul atins a fost de 61,26% (media pe piață 49,22%). Conform normelor BNM, indicatorul trebuie să fie mai mare sau egal cu 20%. Astfel lichiditatea băncii cu rezervă mare, depășește limita reglementată;
- A patra poziție din 11 după indicatorul „Tempoul de creștere a portofoliului de credite” - 4,2%.
Marca comercială „Favoritul Anului” presupune evaluarea celei mai de succes strategii a mărcii comerciale pe teritoriul Republicii Moldova. Mai mult decât atât, Comerțbank a obținut diplomă în cadrul Concursului pentru realizări în domeniul calității 2016, care are drept scop identificarea companiilor ce au implementat cu succes managementul calității și promovează abordările moderne ale calității.
Comerțbank a primit pentru prima dată o astfel de distincție din partea organizatorilor concursului, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) și Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI). Concursul „Marca comercială a anului” a fost inițiat în anul 2003 și are drept scop promovarea practicilor de succes în domeniul businessului din Republica Moldova.
P.
P.
Vezi și aceste știri

Deciziile CSE: Negocieri directe pentru energia electrică, nou termen de plată pentru Moldovagaz și noi facilități pentru agricultori

Turcia se opune în continuare aderării Suediei la NATO. Erdogan cere măsuri împotriva terorismului

Un nou punct de trecere a frontierei cu România, instituit la Leova. O decizie în acest sens a fost luată de Comisia pentru Situații Excepționale
Advertoriale

Preotul Petru Ciobanu – printre primii absolvenți ai meseriei de cultivator-procesator de bacifere ai Școlii Profesionale Nisporeni

Localitățile Bulboaca și Speia vor avea până la sfârșitul anului propria strategie de dezvoltare a turismului și un plan de acțiuni pentru un termen de până la 10 ani
