O persoană a obținut 1120 de euro cu titlu de prejudiciu de la o sală de fitness, după ce s-a adresat Agenției pentru Protecția Consumatorilor (APC). Potrivit instituției, sportivul a încheiat un contract de prestare a serviciilor cu o sală de fitness. Serviciile oferite conform contractului includeau programul de fitness și serviciile unui antrenor personal.
Pentru îmbunătățirea rezultatelor, antrenorul a recomandat consumatorului să achiziționeze un șir de suplimente alimentare, asigurând inofensivitatea produselor.
Întrucât folosirea produselor achiziționate au avut efecte negative asupra sănătății, consumatorului a cerut agentului economic să-i returneze banii pentru serviciile prestate și produsele achiziționate, suma constituind 1120 EUR.
Agentul economic a refuzat returnarea banii, iar consumatorul a decis să depună o reclamație la Agenția pentru Protecția Consumatorilor.
În urma acțiunilor întreprinse de Agenție, agentul economic a soluționat revendicările consumatorului, restituindu-i în totalitate suma de 1120 EUR.
Agenția pentru Protecția Consumatorilor îndeamnă consumatorii să nu ezite să se adreseze la instituție atunci când li se încalcă drepturile. Linia consumatorului - 022 74 14 64; adresa - mun. Chişinău, str. Vasile Alecsandri 78, et.1.
Vezi și aceste știri
Advertoriale

Ești în căutarea unei universități din țară pentru a-ți continua studiile? Află care sunt motivele de a aplica la USC, de la absolvenții de succes ai universității

Depozitul DINAMICO+ 11% dobândă fixă la EXIMBANK
