<iframe src="http://unimedia.info/iframe/galerie/373" frameborder="0" width="650" height="450"></iframe>
„Este un gest de o dublă importanţă, prin care se susţin producătorii autohtoni şi modul sănătos de viaţă. Considerînd această acţiune una frumoasă şi utilă, dorim să provocăm: Administratia Zonei Economice Libere „Ungheni Business”, „Lear Corporation” SRL şi „BNV” SRL”, a declarat președintele UÎ „Acvila Grup”, Nicolas Nicula.
Acvila Grup a procurat 1,2 tone de mere și struguri și le-a donat grădiniţei nr.11 „Licurici” şi Spitalului raional Ungheni.
Campania Fruit Challenge Moldova a fost lansată de Agora la 26 august și vine să susțină producătorii autohtoni în contextul restricțiilor economice impuse de Federația Rusă. Inițiative similare au fost lansate și de proiectul madein.md - „Fructele interzise sunt cele mai dulci”, Nati Vozian - Apple Challenge. În cadrul acestora, oamenii simpli au fost invitați să cumpere cel puțin câte un kg de mere și / sau să facă poze în timp ce consumă fructe moldovenești.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.