GALERIE FOTO. Tot mai multe companii se alătură campaniei Fruit Challenge Moldova

GALERIE FOTO. Tot mai multe companii se alătură campaniei Fruit Challenge Moldova

Campania Fruit Challenge Moldova adună tot mai mulți susținători. Unul dintre aceștia este și compania Acvila Grup. Conducerea instituției a decis să doneze peste o tonă de mere și struguri câtorva instituții din raionul Ungheni.  

<iframe src="http://unimedia.info/iframe/galerie/373" frameborder="0" width="650" height="450"></iframe>

„Este un gest de o dublă importanţă, prin care se susţin producătorii autohtoni şi modul sănătos de viaţă. Considerînd această acţiune una frumoasă şi utilă, dorim să provocăm: Administratia Zonei Economice Libere „Ungheni Business”, „Lear Corporation” SRL şi „BNV” SRL”, a declarat președintele UÎ „Acvila Grup”, Nicolas Nicula.

Acvila Grup a procurat 1,2 tone de mere și struguri și le-a donat grădiniţei nr.11 „Licurici” şi Spitalului raional Ungheni.

Campania Fruit Challenge Moldova a fost lansată de Agora la 26 august și vine să susțină producătorii autohtoni în contextul restricțiilor economice impuse de Federația Rusă. Inițiative similare au fost lansate și de proiectul madein.md - „Fructele interzise sunt cele mai dulci”, Nati Vozian - Apple Challenge. În cadrul acestora, oamenii simpli au fost invitați să cumpere cel puțin câte un kg de mere și / sau să facă poze în timp ce consumă fructe moldovenești.

Reacții la acest articol
Spațiu rezervat vizitatorilor Agora.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.