Google te avertizează dacă ai reclame enervante pe site

Google te avertizează dacă ai reclame enervante pe site

Când nu îți servește reclame în fiecare colț al internetului, Google încearcă să-ți facă șederea online mai plăcută cu proiecte împotriva reclamelor agresive, notează Playtech.

Google face în continuare cea mai mare parte a profitului său din reclame online, iar asta nu se va schimba prea curând. În plus, face „donații” semnificative creatorilor de add-blockere pentru ca reclamele sale să nu fie niciodată blocate pe vreun site. În același timp, cu o serie de măsuri noi, speră să convingă dezvoltatorii web să renunțe la reclamele agresive care ne transformă viața online într-una foarte chinuită.

În acest scop, gigantul din Mountain View a inițiat un nou program ce îți oferă niște detalii foarte clare vizavi de ce ai greșit când ți-ai creat propriul site și ai încercat să-l monetizezi. Reclamele agresive nu avantajează pe nimeni și cu siguranță nu generează trafic mai mult pe o pagină web. În mod realist, este mult mai probabil să fugi de un site care te stresează, indiferent de volumul de informații utile pe care ți le pune la dispoziție.

Publicitate

„Pentru a ajuta creatorii de site-uri să-și îmbunătățească experiența de reclame, analizăm zilnic site-uri și înregistrăm clipuri video din experiența interacțiuni cu reclame pe paginile web care nu sunt în conformitate cu Better Ads Standard (Standardul Reclamelor Mai Bune)”. Oficialii Google au detaliat pe blogul companiei modul în care va determina dacă reclamele servite de anumite site-uri sunt sau nu enervante.

Cele mai populare

Agora

AGORA își propune să devină cea mai credibilă instituție media din Republica Moldova prin calitatea și diversitatea conținutului, să fie prima alegere a cititorilor pentru știrile și analizele online.

REȚELE SOCIALE

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Twitter
  • Telegram
  • RSS Feed

APLICAȚIE

  • App Store
  • Google Play
© 2023 Interact Media SRL
  • Mastercard
  • Visa
  • PayPal