Facebook Inc testează o caracteristică a News Feed-ului, care oferă link-uri personalizate bazate pe temele de interes a utilizatorilor, scrie Reuters.
Funcţia face parte din strategia companiei de a mări timpul pe care oamenii îl alocă pentru a-l petrece pe reţeaua de socializare.
Numită „Temă recomandată”, această caracteristică este testată pe News Feed. Fiecare articol selectat include câteva propoziţii despre subiect, un link către povestea de ştiri şi o fotografie, potrivit unui exemplu văzut joi de Reuters, scrie Mediafax.
Facebook a confirmat că această facilitate a fost concepută pentru a ajuta oamenii să descopere poveşti care ar putea fi relevante pentru domeniul lor de interes.
Feed-urile de ştiri de pe Facebook includ articolele trimise de prieteni şi familie, precum şi anunţuri sau postări a paginilor pe care un utilizator le place. Numeroase companii media furnizează abonaţilor lor liste de povestiri care corespund intereselor individuale ale cititorilor, bazate pe folosirea unui site de ştiri.
Vezi și aceste știri

Miniștrii Culturii de la Chișinău și București, despre controversa de la Eurovision: Nu este în puterea unui festival de muzică să confirme sau infirme legătura noastră spirituală (VIDEO)

Liderii UE nu au reușit să ajungă la o poziție unanimă cu privire la interzicerea petrolului rusesc

Președintele rus și-a găzduit aliații la Moscova. Doar Putin și Lukașenko s-au referit la Ucraina
Advertoriale

10% cashback la achitările în farmacii sau servicii comunale, cu cardul social Victoriabank

EXIMBANK lansează proiectul EU4Business - 5 milioane euro pentru dezvoltarea afacerilor locale
