Cel mai mare asteroid observat de NASA va trece prin apropierea Pământului peste nouă zile

Foto: descoperă.ro

După spectaculoasa eclipsă totală de Soare, un alt fenomen astronomic important va avea loc la începutul lunii septembrie. Asteroidul Florence va trece pe lângă Pământ la o distanţă de aproximativ 7 milioane de kilometri.

Asteroidul Florence are o lăţime de peste 4 kilometri, fiind cel mai mare asteroid urmărit de către Jet Propulsion Laboratory din cadrul NASA, relatează Descoperă

„Deşi mulţi asteroizi au trecut la distanţe mult mai mici de Pământ faţă de Florence, toate aceste obiecte spaţiale au avut dimensiuni mult mai reduse. Florence este cel mai mare asteroid care va trece la o distanţă atât de apropiată de Pământ de la înfiinţarea programului de observare a asteroizilor din cadrul NASA”, declară Paul Chodas, manager din cadrul Centrului pentru Studierea Obiectelor aflate în Apropierea Pământului.

Mărimea asteroidului şi apropierea sa de Pământ le va permite cercetătorilor să studieze de aproape obiectul. Cu ajutorul Goldstone Solar System Radar din California cercetătorii vor obţine imagini cu asteroidul.

EDITORIAL | Cum să învingem monstrul din noi