Agenția informațională care a câștigat dreptul de a lucra în campania prezidențială în Federația Rusă, „IMA-consulting”, a propus ca alegătorii să fie chemați la scrutin prin meme-uri, rețele sociale și concurs de selfie-uri, scrie Meduza cu referire la Vedomosti.
Pentru ca oamenii să vină la scrutin a fost propusă utilizarea meme-urilor (de ex. „Unde a plecat Malahov? La alegeri”) și flashmoburile. Pentru cele mai bune selfie-uri din secția de votare, compania de imagine a propus să fie oferite diplome de la Comisia Electorală.
Firma „IMA-consulting” a propus ca sigla alegerilor din Rusia să fie cifra 18 (n.r. - alegerile vor avea loc pe 18 martie) în care 8 va fi stilizată ca o clepsidră.
Sursa scrie că în campanie se va pune accept pe convingerea oamenilor de a veni la vot, întrucât „oamenii nu cred că părerea lor va schimba ceva”. Alegătorii urmează să fie convinși că odată cu președintele ei aleg valorile și viitorul țării.
Vezi și aceste știri

Natalia Gavrilița, la Forumul de la Davos: „Integrarea europeană este pentru noi o cale spre stabilitate și dezvoltare”

Din cauza războiului, pierderile sistemului bancar din Ucraina au depășit 250 de milioane de dolari

OMS spune că nu este nevoie urgentă de vaccinare în masă împotriva variolei maimuței
Advertoriale

Maib continuă să primească plata pentru serviciile Orange și Moldcell cu 0 lei comision la terminalele de autoservire maib

FinCombank: Încă un pas spre transformarea digitală și îmbunătățirea experienței clienților noștri
