Interviu cu reprezentanta USAID în Republica Moldova: „În adolescență, am avut șansa unei cariere în modeling”

Interviu cu reprezentanta USAID în Republica Moldova: „În adolescență, am avut șansa unei cariere în modeling”

Reprezentanta USAID în Moldova, Karen R. Hilliard, a fost prezentă la începutul acestei săptămâni la prezentarea precolecțiilor a trei designeri autohtoni, parte din familia mare „Din INIMĂ”. Susținând deja de câțiva ani acest sector al economiei, oficiala americană s-a declarat încântată de calitatea produselor industriei fashion din Republica Moldova, dar și de creșterea spectaculoasă a acestui domeniu în ultimii ani, scrie Ea.md.

Despre prezentare Precolecții

Acest gen de evenimente este foarte benefic pentru creșterea industriei de fashion din țara noastră. Este important că cele trei case de modă au organizat ceva individual. Toate trei sunt beneficiarele proiectului nostru de competitivitate (USAID), însă precum vedeți, industria începe să ia inițiativa în mâinile ei, iar noi suntem foarte bucuroși să vedem asta.

Publicitate

Despre modeling Nu am făcut model până acum, dar am fost curtată ca model în adolescență, de o agenție de modeling din Washington. Deci, am cochetat nițel cu moda. De fapt întotdeauna mi-a plăcut moda și am avut o afinitate pentru haine.

Despre ce branduri moldovenești poartă

Îmi place să fac shopping la Chișinău și să cumpăr branduri locale. Acum port Julia Allert și mă simt foarte comod în ceea ce mi-am ales. Mai am în garderobă piese de la Sekana, Georgette, dar și altele. În cazul meu, fiind deja femeie matură, nu selectez designerii focusați pe persoanele tinere, deoarece posibil ca acestea să nu stea bine pe mine

Despre industria Fashion din RM

Industria fashion este un sector foarte important al economiei, el constituie circa 60% din exporturi la moment, dacă nu greșesc cifra. Sunt foarte surprinsă de evoluția acestui sector. Mai mult, vânzările interne au crescut foarte mult în ultimii ani, cu 3-4 milioane de dolari. Este foarte mult, având în vedere că Moldova este o țară mică totuși.

Despre angajamentele sociale ale industriei

Dar cel mai important lucru pentru acest sector este că oferă foarte multe locuri de muncă pentru femei - având circa 20-23 mii de angajați, dintre care 90% sunt femei - este un lucru extraordinar. Acest sector al economiei creează oportunități de angajare pentru femei, chiar și la sate. Astfel ele au un loc de muncă asigurat la ele acasă și nu sunt nevoite să plece peste hotare pentru a-și câștiga existența.

Despre cui recomandă brandurile „made in Moldova”

Am fost la shopping în Chișinău cu fiica mea, atunci când ea a vizitat Moldova. Ea poartă haine Alina Bradu și este încântată. Am cumpărat multe branduri moldovenești pentru familia mea și mă bucur mult că este în creștere partea estetică, felul cum arată hainele, dar și partea calitativă - țesăturile și croielile.

Cele mai populare

Agora

AGORA își propune să devină cea mai credibilă instituție media din Republica Moldova prin calitatea și diversitatea conținutului, să fie prima alegere a cititorilor pentru știrile și analizele online.

REȚELE SOCIALE

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Twitter
  • Telegram
  • RSS Feed

APLICAȚIE

  • App Store
  • Google Play
© 2023 Interact Media SRL
  • Mastercard
  • Visa
  • PayPal