10 lecții de publicitate de la Apple: Cum să fii unic și să oferi clienților experiențe și emoții pozitive

10 lecții de publicitate de la Apple: Cum să fii unic și să oferi clienților experiențe și emoții pozitive
Foto: www.entrepreneur.com

Ca unul dintre cele mai de succes branduri de astăzi, există lucruri pe care compania Apple le-a întreprins sau nu le-a întreprins, dar care au ajutat la comercializarea cu succes a produselor sale. Spre deosebire de majoritatea companiilor, Apple se bazează pe simplitate. Compania nu folosește grafice țipătoare sau zgomote puternice. Ea emite din reclamele sale chiar și informația despre cum și unde poți procura produsul. În schimb, Apple permite produselor să vorbească de la sine.

Cu toate acestea, publicitatea Apple nu este doar despre produse. Este vorba despre experiențe. Pentru a vă mări în permanență baza de clienți și pentru ai face să se întoarcă, oferiți experiențe, notează Entrepreneur.

De exemplu, atunci când intrați într-un magazin cu produse Apple există mese cu diferite gadget-uri care sunt accesibile pentru oricine ca să le testeze. Iar un alt lucru pe care Apple îl face, este să creeze mister în jurul produselor sale. Compania nu dezvăluie detalii despre noul iPhone sau iPad, până când nu are loc un eveniment oficial Apple. Astfel încât, oamenii să vorbească și să speculeze mereu despre ce ar putea să fie în continuare.

Publicitatea companiei Apple a devenit un exemplu și pentru alte companii care doresc să atingă aceleași progrese și venituri. În continuare, vă propunem 10 lecții de publicitate de la Apple, care vă pot ajuta să vă dezvoltați afacerea:

1 Nu te complica

În publicitatea Apple, nu există, în mod obișnuit, nicio informație cu privire la locul și modul de cumpărare a produselor. În schimb, anunțurile și alte mesaje de marketing sunt foarte simple - arătând doar produsul și lăsând-ul să vorbească de la sine. Renunțați la ambalajul sclipitor. Dezbrăcați conținutul la minim și prezentați-l printr-o grafică simplă care să vă traducă mesajul.

2 Utilizați destinația unde se plasează produsele

Orice vânzător (întreprinzător) își poate reclama produsul cu ajutorul unei persoane cunoscute și influente, care poate distribui produsul tău pe site-urile sale de social media, cum ar fi Instagram sau Snapchat, și să le vorbească urmăritorilor despre cât  de bun și benefic este produsul tău.

3 Nivelul și modul de evaluare

Apple a făcut bine când a reușit să obțină recenzii de la clienții săi - și astfel puteți și voi. O mostră gratuită poate fi oferită în schimbul unui comentariu lăsat pe site-urile de social media sau pe cele de revizuire.

Asigurați-vă că fiecare comentariu are numele persoanei și poza sau avatarul acesteia. Asigurați-vă, de asemenea,  că adăugați un link înapoi la site-urile lor web pentru o mai mare credibilitate.

4 Concentrați-vă pe valori unice, nu pe preț

O mare parte din strategia de publicitate a companiei Apple este că nu se implică niciodată în războaiele prețurilor. Aceștia rămân la prețurile lor, chiar dacă sunt adesea mult mai mari decât cele ale concurenților. Pot face acest lucru pentru că se concentrează pe înțelegerea propunerii lor de valoare unică.

Apple, de asemenea, se concentrează pe furnizarea unei experiențe extraordinare de utilizare a produsului. Cu funcții și aplicații extinse, ce intră în clasa lor de produse proprii. Indiferent de dispozitivul pe care îl oferă Apple, compania se asigură că clientul simte și înțelege că merită plătit un preț mai mare.

5 Luptă pentru ceva

Fii consistent. Demonstrați publicului care vă urmărește că brandul vostru poate fi luat în considerare întotdeauna, pentru că oferă ceea ce este. Trebuie să vă uitați la tot ce prezentați în reclame și să vă asigurați că există un aspect unic a ceea ce prezentați.

6 Creați experiențe, nu doar produse

Oricine poate face un produs, dar nu mulți pot crea o experiență pentru client, care să fie memorabilă și să îl atragă să se întoarcă din nou și din nou.

O parte a creării unei experiențe pe care clienții o vor ține minte, implică utilizarea artei de a spune o poveste care să conțină emoții. Acest lucru îl face pe client să simtă că face mult mai mult, decât pur și simplu cumpără un produs.

 

7 Vorbiți publicului pe limba sa

Evitați termenii și explicațiile care copleșesc publicul și îi creează confuzie. Apple a găsit o cale de a ajunge la clienți. Lucru de care concurența încă nu și-a dat seama.

Studiați-vă clientul și înțelegeți modul în care interacționează și vorbește în social media. Concentrați-vă pe transmiterea aspectelor produsului sau serviciului care îl interesează cel mai mult, folosind tipul de limbaj pe care l-ar folosi el.

8 Dezvoltați mister în jurul a ceea ce faceți

Una dintre cele mai bune abordări de reclamă pe care Apple o folosește, este să creeze mister în jurul a ceea ce face, păstrând lucrurile în secret până la anunțul și prezentarea cea mare. De obicei, comercianții spun clienților totul despre un produs, dar Apple creează mai multă emoție prin reținerea/ascunderea informațiilor, lăsând astfel, pe toată lumea să speculeze și să bârfească.

9 Apelați la emoții

Apple a reușit să creeze evangheliști din clienții săi. În primul rând pentru că a reușit să ajungă la ei și să îi mențină la un nivel emoțional. Reclamele Apple arată oameni fericiți, care se distrează foarte mult cu iPad-urile și iPhone-urile lor, în loc să se concentreze asupra memoriei aparatului sau a duratei de viață a bateriei.

10 Folosiți-vă de vizualizări

Trăim într-o lume a conținutului în care oamenii sunt bombardați cu cuvinte și informații în fiecare zi. Acesta este motivul pentru care videoclipurile au devenit un instrument de publicitate popular. Dacă sunt folosite corespunzător, imaginile video și sunetul convingător au un impact mult mai mare asupra clienților.

Apple are o strategie de reclamă, care ajută la creșterea continuă a vânzărilor pe tot globul. Orice companie poate ajunge la același nivel, dacă aplică aceste lecții în cadrul propriei strategii de marketing și continuă să folosească aceste tactici atât pentru produsele și serviciile existente, cât și pentru cele noi.

Dragă cititor,

Mii de oameni ne citesc în aceste zile în căutarea informațiilor, răspunsurilor și a unui fir de speranță. Iar noi lucrăm ca să asigurăm un jurnalism responsabil care să ne ajute pe fiecare dintre noi să înțelegem mai bine tot ce se întâmplă în jurul nostru și să ne unească în aceste timpuri complicate.

Ce putem face noi acum, este să te informăm corect, din surse verificate. Când nu știi pe cine să crezi, vezi ce scrie AGORA.
Fiecare contribuție din partea cititorilor este valoroasă pentru activitatea redacției. Susține-ne cu un abonament de membru. Mulțumim

Vezi și aceste știri
Spitalul de la Bălți ar putea avea o conexiune de energie electrică separată. Nemerenco: „E o instituție strategică”

Spitalul de la Bălți ar putea avea o conexiune de energie electrică separată. Nemerenco: „E o instituție strategică”

Președintele Chinei îi solicită liderului Coreei de Nord să să coopereze pentru accelerarea păcii în lume

Președintele Chinei îi solicită liderului Coreei de Nord să să coopereze pentru accelerarea păcii în lume

Kiev: O echipă de medici au reușit să facă o operație pe cord chiar în timpul deconectărilor de electricitate

Kiev: O echipă de medici au reușit să facă o operație pe cord chiar în timpul deconectărilor de electricitate

Advertoriale
Farmacia Familiei deschide cea mai mare Hyper Farmacie DITA din țară!

Farmacia Familiei deschide cea mai mare Hyper Farmacie DITA din țară!

Moda trebuie să fie online! Despre fashion și inovație la cea de-a 7-a ediție Moldova In Fashion Conference (VIDEO)

Moda trebuie să fie online! Despre fashion și inovație la cea de-a 7-a ediție Moldova In Fashion Conference (VIDEO)

Cât costă să găsești angajați cu ajutorul unei companii de recrutare

Cât costă să găsești angajați cu ajutorul unei companii de recrutare

EMISIUNI
  • Moldova, I am back! | Alina Perju, tânăra care a revenit din Franța pentru a îmbunătăți viața sătenilor din sudul țării
    Moldova, I am back! | Alina Perju, tânăra care a revenit din Franța pentru a îmbunătăți viața sătenilor din sudul țării
  • Prepare for Future #10. Svetlana Dimitrioglo și Cătălina Bacalâm, despre digitalizarea globală a industriei fashion
  • DESCIFRAT| Interesele din spatele spargerilor de Telegram și securitatea cibernetică în era tehnologiilor informaționale (VIDEO)
  • PROFESIONIȘTII|Event-manager: „Poate cădea decorul, să nu vină un invitat special, orice se poate întâmpla”
  • Moldova, I am back! | Dmitri Moruz: „Vrem ca toți reprezentanții minorităților naționale și etnice din Republica Moldova să se simtă acasă și nimeni să nu plece din țară”
Cele mai populare
  • 1
    Convorbiri la tarife naționale în tot spațiul UE? Autoritățile negociază excluderea tarifelor de roaming pentru țara noastră
  • 2
    Un angajat al Serviciului Vamal și o persoană suspectată de contrabandă, reținuți de procurori. Ce învinuiri li se aduc
  • 3
    TikTok ar putea fi amendat cu 27 de milioane de lire sterline. Care este motivul
  • 4
    Cercetătorii ar putea construi o centrală în spațiu pentru a trimite electricitate pe Pământ
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.