10 lecții de publicitate de la Apple: Cum să fii unic și să oferi clienților experiențe și emoții pozitive

10 lecții de publicitate de la Apple: Cum să fii unic și să oferi clienților experiențe și emoții pozitive
Foto: www.entrepreneur.com


Ca unul dintre cele mai de succes branduri de astăzi, există lucruri pe care compania Apple le-a întreprins sau nu le-a întreprins, dar care au ajutat la comercializarea cu succes a produselor sale.
Spre deosebire de majoritatea companiilor, Apple se bazează pe simplitate. Compania nu folosește grafice țipătoare sau zgomote puternice. Ea emite din reclamele sale chiar și informația despre cum și unde poți procura produsul. În schimb, Apple permite produselor să vorbească de la sine.

Cu toate acestea, publicitatea Apple nu este doar despre produse. Este vorba despre experiențe. Pentru a vă mări în permanență baza de clienți și pentru ai face să se întoarcă, oferiți experiențe, notează Entrepreneur.

De exemplu, atunci când intrați într-un magazin cu produse Apple există mese cu diferite gadget-uri care sunt accesibile pentru oricine ca să le testeze. Iar un alt lucru pe care Apple îl face, este să creeze mister în jurul produselor sale. Compania nu dezvăluie detalii despre noul iPhone sau iPad, până când nu are loc un eveniment oficial Apple. Astfel încât, oamenii să vorbească și să speculeze mereu despre ce ar putea să fie în continuare.

Publicitatea companiei Apple a devenit un exemplu și pentru alte companii care doresc să atingă aceleași progrese și venituri. În continuare, vă propunem 10 lecții de publicitate de la Apple, care vă pot ajuta să vă dezvoltați afacerea:

1 Nu te complica

În publicitatea Apple, nu există, în mod obișnuit, nicio informație cu privire la locul și modul de cumpărare a produselor. În schimb, anunțurile și alte mesaje de marketing sunt foarte simple - arătând doar produsul și lăsând-ul să vorbească de la sine. Renunțați la ambalajul sclipitor. Dezbrăcați conținutul la minim și prezentați-l printr-o grafică simplă care să vă traducă mesajul.

2 Utilizați destinația unde se plasează produsele

Orice vânzător (întreprinzător) își poate reclama produsul cu ajutorul unei persoane cunoscute și influente, care poate distribui produsul tău pe site-urile sale de social media, cum ar fi Instagram sau Snapchat, și să le vorbească urmăritorilor despre cât  de bun și benefic este produsul tău.

3 Nivelul și modul de evaluare

Apple a făcut bine când a reușit să obțină recenzii de la clienții săi - și astfel puteți și voi. O mostră gratuită poate fi oferită în schimbul unui comentariu lăsat pe site-urile de social media sau pe cele de revizuire.

Asigurați-vă că fiecare comentariu are numele persoanei și poza sau avatarul acesteia. Asigurați-vă, de asemenea,  că adăugați un link înapoi la site-urile lor web pentru o mai mare credibilitate.

4 Concentrați-vă pe valori unice, nu pe preț

O mare parte din strategia de publicitate a companiei Apple este că nu se implică niciodată în războaiele prețurilor. Aceștia rămân la prețurile lor, chiar dacă sunt adesea mult mai mari decât cele ale concurenților. Pot face acest lucru pentru că se concentrează pe înțelegerea propunerii lor de valoare unică.

Apple, de asemenea, se concentrează pe furnizarea unei experiențe extraordinare de utilizare a produsului. Cu funcții și aplicații extinse, ce intră în clasa lor de produse proprii. Indiferent de dispozitivul pe care îl oferă Apple, compania se asigură că clientul simte și înțelege că merită plătit un preț mai mare.

5 Luptă pentru ceva

Fii consistent. Demonstrați publicului care vă urmărește că brandul vostru poate fi luat în considerare întotdeauna, pentru că oferă ceea ce este. Trebuie să vă uitați la tot ce prezentați în reclame și să vă asigurați că există un aspect unic a ceea ce prezentați.

6 Creați experiențe, nu doar produse

Oricine poate face un produs, dar nu mulți pot crea o experiență pentru client, care să fie memorabilă și să îl atragă să se întoarcă din nou și din nou.

O parte a creării unei experiențe pe care clienții o vor ține minte, implică utilizarea artei de a spune o poveste care să conțină emoții. Acest lucru îl face pe client să simtă că face mult mai mult, decât pur și simplu cumpără un produs.

 

7 Vorbiți publicului pe limba sa

Evitați termenii și explicațiile care copleșesc publicul și îi creează confuzie. Apple a găsit o cale de a ajunge la clienți. Lucru de care concurența încă nu și-a dat seama.

Studiați-vă clientul și înțelegeți modul în care interacționează și vorbește în social media. Concentrați-vă pe transmiterea aspectelor produsului sau serviciului care îl interesează cel mai mult, folosind tipul de limbaj pe care l-ar folosi el.

8 Dezvoltați mister în jurul a ceea ce faceți

Una dintre cele mai bune abordări de reclamă pe care Apple o folosește, este să creeze mister în jurul a ceea ce face, păstrând lucrurile în secret până la anunțul și prezentarea cea mare. De obicei, comercianții spun clienților totul despre un produs, dar Apple creează mai multă emoție prin reținerea/ascunderea informațiilor, lăsând astfel, pe toată lumea să speculeze și să bârfească.

9 Apelați la emoții

Apple a reușit să creeze evangheliști din clienții săi. În primul rând pentru că a reușit să ajungă la ei și să îi mențină la un nivel emoțional. Reclamele Apple arată oameni fericiți, care se distrează foarte mult cu iPad-urile și iPhone-urile lor, în loc să se concentreze asupra memoriei aparatului sau a duratei de viață a bateriei.

10 Folosiți-vă de vizualizări

Trăim într-o lume a conținutului în care oamenii sunt bombardați cu cuvinte și informații în fiecare zi. Acesta este motivul pentru care videoclipurile au devenit un instrument de publicitate popular. Dacă sunt folosite corespunzător, imaginile video și sunetul convingător au un impact mult mai mare asupra clienților.

Apple are o strategie de reclamă, care ajută la creșterea continuă a vânzărilor pe tot globul. Orice companie poate ajunge la același nivel, dacă aplică aceste lecții în cadrul propriei strategii de marketing și continuă să folosească aceste tactici atât pentru produsele și serviciile existente, cât și pentru cele noi.

Dragă cititor, urmărim atent ce se întâmplă pe segmentul politic, verificăm datele și sursele, căutăm explicații, oferim contexte, îi invităm în studiou pe cei care trebuie să ne răspundă la întrebări.
Dacă îți place ceea ce citești pe acest site, ne poți susține print-un abonament de membru de doar 48 lei pe lună.

Dacă tot ai ajuns aici...

...înseamnă că ți-a plăcut articolul sau te preocupă subiectul. Noi vrem să venim cu cât mai multe articole pe care să le citești până la final. Acum le poți spune direct jurnaliștilor din redacție ce vrei să citești și în ce format.

Noi păstrăm jurnalismul AGORA deschis tuturor. Nu avem în spate oligarhi sau politicieni și nimeni nu-i dictează editorului cum să scrie despre un subiect sau altul. Sprijinul tău ne va ajuta să ne păstrăm această independență. Orice contribuție, oricât de mare sau mică, este extrem de valoroasă pentru noi.

Sprijină AGORA astăzi cu doar 98 de lei. Mulțumim.

Vezi și aceste știri
Top cele mai sigure orașe din lume în anul 2021

Top cele mai sigure orașe din lume în anul 2021

Cod Galben de înghețuri la sol: Ministerul Agriculturii informează despre metodele de prevenire a pagubelor provocate de răcirea vremii

Cod Galben de înghețuri la sol: Ministerul Agriculturii informează despre metodele de prevenire a pagubelor provocate de răcirea vremii

iData: În Republica Moldova se află peste 65 de mii de persoane fizice care dețin în posesie 77.394 de  arme

iData: În Republica Moldova se află peste 65 de mii de persoane fizice care dețin în posesie 77.394 de arme

Advertoriale
Ludmila Dimitrachi, antreprenoare: „Timp de 17 ani în afaceri, pentru prima oară am primit un credit atât de rapid”

Ludmila Dimitrachi, antreprenoare: „Timp de 17 ani în afaceri, pentru prima oară am primit un credit atât de rapid”

REF MOLDOVA 2021: Tendințele în construcții rezidențiale și potențialul clădirilor verzi în Moldova (VIDEO)

REF MOLDOVA 2021: Tendințele în construcții rezidențiale și potențialul clădirilor verzi în Moldova (VIDEO)

Marina, fata cu ochi albaștri care a îmblânzit mașinile de asamblat tricotaje la Hermina (FOTO)

Marina, fata cu ochi albaștri care a îmblânzit mașinile de asamblat tricotaje la Hermina (FOTO)

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
    Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
  • Oameni ca tine | Un cuplu de la Ialoveni a pus pe roate o afacere creativă: „În dragoste și în business toate căile sunt bune”
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Tărț la PAS. Analizăm promisiunile noii majorități parlamentare și cât de reale sunt acestea (AUDIO)
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Viața de deputat, între glamour și birocrație. Discuție cu fostul parlamentar Vadim Pistrinciuc (AUDIO)
  • De la 11, cu Veaceslav Platon despre promisiunile electorale ale lui Veaceslav Valico
Cele mai populare
  • 1
    Scandal într-un troleibuz din capitală: Un tânăr a fost dat afară după ce a refuzat să-și pună masca de protecție (VIDEO)
  • 2
    Atacatorul de la Universitatea din Perm, ucis de polițiști, după ce a opus rezistență
  • 3
    Fostul deputat PDM Vladimir Andronachi a fost pus sub învinuire în dosarul „furtului miliardului”
  • 4
    Ceban susține că ar fi urmărit: „Nu vă chinuiți să aflați unde sunt intrările în Primărie și în cabinet. Vă invit, welcome”
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.