De asemenea, Platon a precizat că în spot sunt prezentate mănăstirile din Republica Moldova, monumentele arhitecturale, peisajele şi oraşele subterane de vinuri. Nu au fost trecute cu vederea nici cele mai importante instituţii de stat, precum Parlamentul, Preşedinţia şi Guvernul. Coloana sonoră a spotului este semnată de Constantin Moscovici, scrie IPN.

Varianta scurtă a spotului de 50 secunde a fost dată publicităţii de Agenția Turismului la începutul lunii august. Acesta este un proiect realizat în parteneriat cu reprezentanți ai sectorului privat și USAID CEED II.

Potrivit Agenției Turismului, acest spot corespunde ofertei turistice și poziționării țării care ne diferențiază de alte destinații turistice și face parte dintr-un complex de activități. Nicolae Platon a declarat că acest spot s-a încadrat în cheltuielile prevăzute - circa 148.000 de lei.

VIDEO. Acesta este noul spot de promovare a Republicii Moldova

În luna februarie, Agenția Turismului a realizat primul spot de promovare a Republicii Moldova. Acest spot, însă a fost dur criticat de internauți și societatea civilă, iar în consecință Agenția Turismului l-a retras.

 

Scriem pentru tine. Vrei să ne susții? Sprijinul cititorilor noștri este esențial pentru a putea face în continuare jurnalism independent, iar noi vrem să continuăm cu același curaj și dedicație. Susține redacția AGORA cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon. Îți mulțumim!