Singurul membru care a solicitat ca postul de televiziune sp fie sancționat a fost Olga Guțuțui.

„Cum este posibil ca în moment ce echipa este prezentă la conferință, seara să se dea alte imagini. Plus, eu nu am auzit scuze de la dl Tabără. El spune că se pare că m-am lăsat păcălit. Derogarea este foarte gravă și ea continuă. Pentru a cere scuze nu e nevoie de o normă legală, ci de bun simț. Nu cred că atunci când mergi la o conferință trebuie să cauți imagini pe alte linkuri”, a declarat Guțuțui. 

„Există o prevedere legală de a-ți cere scuze? Au recunoscut un fapt, deci au remediat situația”, a replicat în context Barbulat. 

Fostul șef al CCA, Dinu Ciocan a declarat că subiectul este depășit. „Dacă ar fi fost intenționat, nu ar fi urmat acea reacție a moderatorului. Nu cred că a fost făcut cu rea intenție, cel puțin din partea moderatorului. Acest subiect cred că deja este epuizat”, a declarat acesta.

Compania care deține în proprietate postul de televiziune Publika TV a trimis la 26 septembrie în adresa CCA o scrisoare în care menționează că jurnalistul Cristi Tabără și-a cerut scuze de la liderrul PAS, Maia Sandu.

„Fraza care mie mi se pare determinantă sună așa: „Sunt obligat de deotologie să recunosc că am greșit - m-am lăsat păcălit”. E o frază prin care el a recunoscut. Există scuze de trei ori pe parcursul emisiunii. Propun să luăm act de această sesizare fără sacnțiune”, a declarat președintele CCA, Dumitru Vicol. 

Decizia a fost votată cu șase voturi pro și unul împotrivă. 

De menționat că după acest incident, Maia Sandu a declarat că nu va mai oferi interviuri jurnaliștilor de la Publika.  

Iată imaginea editată în photoshop și răspândită de PublikaTV: 

Iată imaginea originală: