Prim-ministrul Pavel Filip a adus critici astăzi în adresa Agenției Naționale pentru Reglementare în Comunicații Electronice și Tehnologia Informației (ANRCETI) pe marginea calității serviciilor de telefonie mobilă. Șeful Executivului a declarat că personal s-a confruntat cu această problemă atunci când a avut deplasări prin țară. „Responsabilii de la Agenție să se ridice din fotoliile moi și să asigure cetățenii de toate serviciile calitative. Să se mai lepede de înțelegerile pe care le au cu operatorii”, a declarat Filip.
Premierul a mai menționat că Ministerul Economiei a venit cu un răspuns formal la o solicitare pe care a făcut-o anterior la același subiect.
„Personal mă confrunt cu multe probleme atunci când cade rețeaua, când mă deplasez prin republică. Operatorii care au primit frecvențe din partea statului trebuie să-și respecte obligațiunile asumate prin licențele primite. Acoperirea trebuie să fie conform licenței, pe drumurile naționale. Avem Agenția care trebuie să soluționeze această problemă. Îi îndemn pe cei de acolo să se ridice din fotoliile moi și înțeleg că sunt confortabili și cu salariile care le au și să se mai lepede de înțelegerile pe care le au cu operatorii. De asemenea, rog Ministerul Economiei să nu mai veniți cu răspunsuri formale. Nu uitați că eu am fost ministru și cunosc starea de lucruri în acest domeniu. Cetățenii trebuie să fie siguri că beneficiază de toate serviciile calitative”, a mai declarat Pavel Filip.
Premierul nu a menționat exact la serviciile cărui operator de telefonie mobilă se referă.
Vezi și aceste știri

Oamenii AGORA. Cătălina Grițco, jurnalista care descoperă istoriile moldovenilor reveniți acasă

Nicu Popescu, îngrijorat de situația de la centrala Zaporojie: Trupele ruse trebuie să se retragă și să permită acces imediat experților
