sursa foto: dailyburn.com

Înainte de a ieși afară, fă exerciții de încălzire. Acest lucru te va ajuta să-ți accelerezi circulația sângelui, astfel încât frigul nu-ți va ”paraliza” articulațiile.

Alege-ți îmbrăcămintea potrivită în funcție de vreme. Dacă temperaturile sunt scăzute, însă afară e soare, încearcă să porți mai puține haine calduroase. Dacă ai ales să alergi de seară, ar fi bine să porți mai multe haine de iarnă.

Respiră pe nas. Chiar dacă porți o mască de schi, nu se recomandă respiratul pe gură, deoarece riscul ca aerul rece va ajunge în plămâni rămâne mare. Dacă simți durere atunci când respiri pe nas, se recomandă o vizită la medic.

Protejează-ți urechile. Urechile tale, la fel ca și degetele, sunt foarte sensibile la frig. Nu uita să-ți acoperi capul atunci când vrei să alergi la temperaturi scăzute.

E recomandabil să porți șosete mai groase. Dar asigură-te că ai destul spațiu in încălțăminte pentru a putea acomoda aceste șosete mai groase.

Scriem pentru tine. Vrei să ne susții? Sprijinul cititorilor noștri este esențial pentru a putea face în continuare jurnalism independent, iar noi vrem să continuăm cu același curaj și dedicație. Susține redacția AGORA cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon. Îți mulțumim!