Top 6 campanii de marketing care au făcut istorie

Top 6 campanii de marketing care au făcut istorie
Foto: marketROLL

Unele branduri îți spamează cutia poștală cu pliante și inbox-ul cu oferte. Altele, pun la cale campanii care ajung să fie predate ca model de 'așa da' în școlile de profil. Ați văzut și voi, probabil, celebrul salt din stratosferă al lui Baumgartner, pus la cale de Red Bull sau farsa cu telekinezie ce promova filmul Carrie. Iată mai jos câteva exemple de campanii de marketing care au făcut istorie. 

TNT - Push to Add Drama

Pentru a promova lansarea postului de televiziune în Belgia, TNT a instalat într-o piață populată un buton mare și roșu însoțit de mesajul „Push to add drama”. Ce au pățit curioșii care au apăsat butonul puteți vedea mai jos.

<iframe src="//www.youtube.com/embed/316AzLYfAzw" width="560" height="315" frameborder="0" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Carrie: Farsa cu telekinezie într-o cafenea

Producătorii filmului Carrie, remake al unui horror clasic, au găsit o metodă neobișnuită și un pic macabră de a-și promova filmul.

<iframe src="//www.youtube.com/embed/VlOxlSOr3_M" width="560" height="315" frameborder="0" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Red Bull: Stratos

Una din cele mai bune activări de brand a fost realizată de Red Bull și al lor salt din stratosferă. Saltul lui Felix Baumgartner de la 39.000 de metri înalțime a devenit cel mai discutat subiect al anului 2012.

<iframe src="//www.youtube.com/embed/dOoHArAzdug" width="560" height="315" frameborder="0" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Selfridges - No Noise

No Noise a însemnat lansarea unor magazine în care domnește tăcerea și nu cuvântul.

<iframe src="//www.youtube.com/embed/_OE7MQY6RPw" width="560" height="315" frameborder="0" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

HBO - Voyeur

Un film proiectat pe fațada unei clădiri a oferit privitorilor sentimentul de voyeurism. Campania a fost gândită pentru a poziționa HBO ca un povestitor ca nimeni altul.

<iframe src="//www.youtube.com/embed/EwkQpzgFaqs" width="560" height="315" frameborder="0" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

WestJet - Miracolul de Crăciun

Compania aeriană WestJet l-a adus pe Moș în aeroport și a pus la cale un mic miracol de Crăciun. Cu ajutorul unui ecran interactiv montat în sala de așteptare a două aeroporturi, cel din Toronto și cel din Hamilton, Moș Crăciun a putut afla ce își doresc pasagerii să primească de Crăciun. Apoi, în timp ce aceștia zburau spre destinație, și-a trimis elfii la cumpărături și le-a îndeplinit toate dorințele.

<iframe src="//www.youtube.com/embed/zIEIvi2MuEk" width="560" height="315" frameborder="0" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Vezi și aceste știri
Primarul capitalei: În spitalele din Chișinău au rămas 191 de locuri pentru pacienți cu COVID-19

Primarul capitalei: În spitalele din Chișinău au rămas 191 de locuri pentru pacienți cu COVID-19

Avocatul Poporului pentru drepturile copilului cere să fie anulate examenele de absolvire și în cazul restanțierilor din anii precedenți

Avocatul Poporului pentru drepturile copilului cere să fie anulate examenele de absolvire și în cazul restanțierilor din anii precedenți

Dublă presiune în perioada stării de urgență asupra locuitorilor din stânga Nistrului

Dublă presiune în perioada stării de urgență asupra locuitorilor din stânga Nistrului

Advertoriale
„Inspiră copilul pentru un viitor mai bun” - o campanie ce susține elevii care nu au acces la învățământul online

„Inspiră copilul pentru un viitor mai bun” - o campanie ce susține elevii care nu au acces la învățământul online

Anastasia Șerșun a ales o carieră în IT: „Dacă vrei să ajungi undeva, trebuie cel puțin să încerci” (Video)

Anastasia Șerșun a ales o carieră în IT: „Dacă vrei să ajungi undeva, trebuie cel puțin să încerci” (Video)

Încă două stații de încărcare a automobilelor electrice, instalate de METRO, în parteneriat cu PNUD

Încă două stații de încărcare a automobilelor electrice, instalate de METRO, în parteneriat cu PNUD

DONEAZĂ
Descarcă aplicația AGORA
EMISIUNI
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Explicăm legea ONG-urilor și de ce discuțiile despre ea sunt asemeni unor dezbateri cu adepții „cipizării”
    Podcastul „Bilet în Parlament”: Explicăm legea ONG-urilor și de ce discuțiile despre ea sunt asemeni unor dezbateri cu adepții „cipizării”
  • Marius Solcan - Business la 23 ani, investitorul din avion, cocktail barul Marlene | NOTA DE PLATĂ (VIDEO)
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Vrei să pleci (din partid), dar nu mă, nu mă iei. Cum își justificau transfugii migrările
  • Radu Lazăr - Endava, succesul în carieră, atitudinea față de crize, provocări și oportunități în IT, management | NOTA DE PLATĂ
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Ne uităm peste gard la vecini, sau ce fac alte state în lupta cu COVID-19
ȘTIRI DE PE EA.MD
  • Mărturisirile unei tinere de 16 ani, care a învins COVID-19: „Am trecut printr-o poveste...
  • Spectacole ale Teatrului „Eugene Ionesco” de care publicul poate a uitat deja
Cele mai populare
  • 1
    Reniță publică alte două materiale video cu Dodon și Plahotniuc (VIDEO)
  • 2
    Ministra Sănătății, despre obligativitatea de a purta masca de protecție: „Azi vorbim de altă etapă de transmitere a infecției - cea comunitară”
  • 3
    50 de loturi de teren din capitală vor fi scoase la licitație publică. Iată argumentele primarului general
  • 4
    Igor Dodon le dă replica celor care îl acuză că nu poartă mască: „Oamenii au încredere în politicienii care sunt alături de ei” (VIDEO)
Autentificare
Creează cont