Centrul pentru Jurnalism Independent a dat publicității studiul național de audiență a mass-media din Republica Moldova. Studiul, realizat în luna octombrie, prezintă cele mai citite publicații media, tendințele din domeniu și preferințele consumatorilor de media.
Potrivit studiului, acestea sunt cele mai accesate site-uri de știri:
1. point.md, 2. protv.md, 3. noi.md, 4. kp.md, 5. realitatea.md, 6. unimedia.md, 7. ok.ru, 8. diez.md, 9. agora.md, 10. deschide.md.
Printre cele mai populare ziare se numără Timpul (20,1%), Комсомольская Правда (19,7%), Ziarul de Gardă (13,3%), Jurnal de Chisinau (12,9%), Makler (7,2%) și Аргументы и Факты (6,5%). Dintre reviste, preferate sunt Aquarelle (9,3%), VIP Magazin (6,1%) și Sănătate (3,9%).
Datele au fost prezentate în cadrul unei conferințe de presă organizată de Centrul pentru Jurnalism Independent cu ocazia lansării studiului național de audiență a mass-media din Republica Moldova, realizat în luna octombrie 2017.
Studiul a fost realizat pe un eșantion de 1200 de persoane cu vârsta egală sau mai mare de 15 ani. Marja de eroare este de +/-3%.
Vezi și aceste știri

Soarta monumentului Regina Maria la Chișinău. Ce spune directorul Consiliului Monumentelor de For Public

DESCIFRAT| Iarna secetoasă și temperaturile record: Care este impactul schimbărilor climatice asupra agriculturii (EMISIUNE)

Pre-Vetting: Doi candidați pentru funcția de membru CSM, propuși de Parlament, nu au promovat evaluarea, iar altul s-a retras din concurs
Advertoriale

Scopul și valorile maib, într-o nouă interpretare – prezentate întregii echipe

Grupul ProCredit se alătură Alianței Bancare Net-Zero şi se angajează să stabilească obiective de reducere a emisiilor, cu ajutorul Standardului Net-Zero al inițiativei „Obiective bazate pe știință”
