Importante pentru regimul alimentar sunt și produsele lactate, iar 48% își completează rutina alimentară cu sucuri și băuturi răcoritoare. Aproape jumătate dintre intervievați consumă cu regularitate mezeluri, iar 41% nu ies din magazin fără bomboane și ciocolată.
„Ceaiul, cafeaua, bomboanele, crupele și făinoasele le cumpărăm cu rezervă - o dată sau de două ori pe lună. Și tot la acest interval de timp procurăm pește și carne”, scrie în comunicatul Magenta Consulting.
Potrivit datelor companiei, cel mai frecvent moldovenii aleg să cumpere produsele din supermarketuri și marketuri. La o singură vizită la magazin, chișinăuienii scot din buzunar în medie 284 de lei.
Totuși, fac vânzări și magazinele specializate, de la care mai mult de 20% dintre chișinăuieni cumpără cu încredere mezeluri, carne sau dulciuri.
Piețele sunt preferate pentru fructe și legume. Fiecare al cincilea merge la târg după pește, iar fiecare al zecelea - după carne, crupe, orez și alte făinoase.

În ceea ce privește consumul de carne, Studiul Eye Tracking, realizat de Magenta Consulting, a determinat că moldovenilor le place când ambalajele lasă multă carne la vedere. Aspectul proaspăt, culoarea, felul în care este tăiată - vinde. Culoarea albă atrage, deoarece conferă ideea de igienă.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.