Sexul vinde sau nu? Aceasta e întrebarea la care și-au propus să găsească un răspuns cei de la Magenta. Pentru a testa acest lucru, experții au realizat un studiu de Eye Tracking, separat pentru femei și bărbați, cu o imagine cu sex-appeal de promovare a berii. Sloganul spunea: „Dacă cel care a inventat degustătorul ar fi băut Skol, acesta ar fi arătat nu așa. Ci, așa”. Iată ce rezultate a arătat testul pentru femei și cel pentru bărbați.
Uitându-se la imagine, femeile au citit sloganul, s-au uitat la fața modelului și i-au analizat silueta. S-au gândit, probabil, cât de comod ar fi să bei la nivelul din cea de-a doua poză și au observat marca băuturii alcoolice. Au remarcat și canapeaua de pe fundal.
Bărbații, în schimb, au reacționat cu instinctele. S-au uitat la fese și au ignorat sloganul. Au privit din nou la fese și la senzualitatea cu care modelul bea. Au observat cel mai important element - denumirea berii Skol. Canapeaua din spate - niciunul nu a remarcat-o.
Vezi și aceste știri
Advertoriale

Microinvest susține agricultorii din Moldova cu CREDITE AGRO de până la 7 000 000 lei

Scopul și valorile reînnoite ale maib prezentate întregii echipe
