FOTO. Cum au fost și cum sunt: Evoluția a zece mașini legendare

FOTO. Cum au fost și cum sunt: Evoluția a zece mașini legendare
Foto: autoscout24.ro


Cei de la autoscout24.ro au analizat căutările de pe site-ul lor pentru ultimii doi ani, pentru a descoperi Top 10 cele mai populare mașini. Automobile vechi, care au făcut mereu parte din viața noastră, confirmând generație după generație un succes ce pare a fi de neoprit.
Aflați mai jos care sunt acestea și cum s-au schimbat de-a lungul timpului.

1. BMW Seria 3

Un model care nu mai are nevoie de prezentare, cei peste 40 de ani de experiență pe piață îl fac unul dintre cele mai căutate modele de ultimă generație. Parcursul său istoric cuprinde 6 generații, din 1975 până în prezent, unde Gran Turismo este cel mai recent model din această serie.

2. Volkswagen Golf

 

Volkswagen Golf a fost creat în 1974 de către Giorgetto Giugiaro pentru a înlocui popularul Volkswagen Beetle.

După mai bine de 40 de ani, Volkswagen Golf rămâne favorita șoferilor de toate vârstele oferind calitate, siguranță și performanță.

3. Audi A4

În anul 1994 a fost introdus succesorul lui Audi 80, Audi A4. În 1995 a apărut station wagon, varianta cu 5 uși. Audi A4 păstrează cea mai înaltă calitate ce se reflectă în numărul scăzut de modificări aduse originalului în fabrică.

4. Audi A6

Audi A6 a fost lansat în 1994 înlocuind vechiul Audi 100 în clasa mașinilor executive. A fost disponibil în variantele sedan și break, mai târziu varianta break fiind redenumită „Avant”.

În 2005, Audi A6 a câștigat titlul „World Car of the Year” și premiul Practical Caravan “Towcar of the Year” datorită caracteristicilor de remorcare, cum ar fi înălțimea reglabilă a suspensiei și amortizoarelor.

5. Volkswagen Passat

Volkswagen Passat a fost lansat în anul 1973, designul său fiind creat de către Giorgetto Giugiaro. Volkswagen Passat a fost versiunea mai rapidă a competitorului său, Audi 80. Modelul Passat este înlocuitorul vechiului Volkswagen Typ 3 (Volkswagen 1500) și Typ 4 ( Volkswagen 411 și 412), acesta fiind unul dintre cele mai moderne autoturisme de familie din Europa la acea vreme.

6. Nissan Skyline

Primul Nissan Skyline a fost produs între anii 1969- 1972, fiind proiectat de către Shinichiro Sakurai de la început, și rămânând o influență principală asupra modelului până la moartea sa în 2011. În 1989 apare o nouă versiune a modelului purtând numele de Nissan Skyline GT-R. Acesta a câștigat cursa de 24 de ore de la Spa în 1991, toate cele 29 de curse din Campionatul Japonez de Turisme.

7. Ford Fiesta

Ford Fiesta este produsă din 1976, la momentul actual fiind produsă cea de-a șaptea generație. Ford Fiesta este cea mai mică mașină produsă de Ford. Imediat după lansarea modelelor Fiat 127 și Renault 5, Henry Ford II a aprobat dezvoltarea modelului Ford Fiesta în 1972. După ani de speculații a presei, primul Ford Fiesta este prezentat în 1976 la cursa de 24 de ore de la Le Mans.

8. Mitsubishi Lancer

Mitsubishi Lancer este o mașină compactă produsă de la începutul anului 1973 de către producătorul japonez Mitsubishi. Este întâlnită în unele cazuri ca step-hatchback, tiltback sau varianta combi a modelului Mitsubishi Colt. În perioada 1973 - 2008 s-au vândut peste șase milioane de unități.

9. Lancia Delta

Primul model Lancia Delta a fost un hatchback cu 5 uși, proiectat de către Giorgetto Giugiaro și lansat în anul 1979. O versiune specială a acestui model a fost Delta HF Integrale, versiunile modificate HF dominând Campionatul Mondial de Raliuri, având 46 de victorii WRC și câștigând din 1987 până în 1992 Campionatul Constructorilor.

10. Mercedes Benz C Class

Este considerat cel de-al doilea model economic, după A Class al mărcii Mercedes-Benz. A fost conceput pentru uz familial fiind o mașină spațioasă și voluminoasă, având diferite versiuni sportive și chiar convertibile.

Citește mai mult pe autoscout24.ro.

Hai să fim prieteni! Hai să #SusținemPresa independentă cu câte un abonament AGORA, de 98 de lei.

Dacă tot ai ajuns aici...

...înseamnă că ți-a plăcut articolul sau te preocupă subiectul. Noi vrem să venim cu cât mai multe articole pe care să le citești până la final. Acum le poți spune direct jurnaliștilor din redacție ce vrei să citești și în ce format.

Noi păstrăm jurnalismul AGORA deschis tuturor. Nu avem în spate oligarhi sau politicieni și nimeni nu-i dictează editorului cum să scrie despre un subiect sau altul. Sprijinul tău ne va ajuta să ne păstrăm această independență. Orice contribuție, oricât de mare sau mică, este extrem de valoroasă pentru noi.

Sprijină AGORA astăzi cu doar 98 de lei. Mulțumim.

Vezi și aceste știri
Cum au încercat rușii să „recupereze” Basarabia în 1924: Răscoala de la Tatarbunar și procesul celor 500 (2)

Cum au încercat rușii să „recupereze” Basarabia în 1924: Răscoala de la Tatarbunar și procesul celor 500 (2)

Romeo Lopotencu, demis în toamna anului trecut, restabilit în funcția de directorul al Red-Nord

Romeo Lopotencu, demis în toamna anului trecut, restabilit în funcția de directorul al Red-Nord

Afganistan: Peste 100 de jurnaliști cer ajutorul comunității internaționale pentru sprinjinul libertății presie

Afganistan: Peste 100 de jurnaliști cer ajutorul comunității internaționale pentru sprinjinul libertății presie

Advertoriale
Castel Mimi – legenda locului care scrie istorie, la Bulboaca, de 5 ani (FOTO)

Castel Mimi – legenda locului care scrie istorie, la Bulboaca, de 5 ani (FOTO)

De ce aeroportul din Lukla este cel mai primejdios din lume și cum moldovenii au vopsit ouă în Nepal, de Paște. Istoriile documentarului MyEverest

De ce aeroportul din Lukla este cel mai primejdios din lume și cum moldovenii au vopsit ouă în Nepal, de Paște. Istoriile documentarului MyEverest

Cine sunt experții internaționali, invitați la „Moldova ICT Summit 2021: The Future of Digital”

Cine sunt experții internaționali, invitați la „Moldova ICT Summit 2021: The Future of Digital”

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
    Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
  • Oameni ca tine | Un cuplu de la Ialoveni a pus pe roate o afacere creativă: „În dragoste și în business toate căile sunt bune”
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Tărț la PAS. Analizăm promisiunile noii majorități parlamentare și cât de reale sunt acestea (AUDIO)
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Viața de deputat, între glamour și birocrație. Discuție cu fostul parlamentar Vadim Pistrinciuc (AUDIO)
  • De la 11, cu Veaceslav Platon despre promisiunile electorale ale lui Veaceslav Valico
Cele mai populare
  • 1
    Au refuzat să lucreze acolo unde au fost repartizați, așa că au fost obligați, de stat, să restituie banii pentru anii învățați. Avocatul Poporului ia apărarea absolvenților Academiei Militare
  • 2
    Testamentul Prințului Philip al Marii Britanii va rămâne sigilat timp de 90 de ani
  • 3
    Autoritățile locale din Cupcini vor aloca 200 mii de lei pentru un bust în memoria primarului socialist Ivan Ostaficiuc (DOC)
  • 4
    Gazprom, suspectat de manipularea pieței de gaze. Un grup de europarlamentari cer anchetarea companiei
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.